|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 14:18:12 GMT 1
"Endelig...!" Nightie havde undertrykt viljen til at råbe på Ad'rónakk, hun havde besluttet sig for at blande ham uden om... så godt som muligt. Hun så de andre kvinder kigge på Ad'rónakk med det der "Savler" udtryk i ansigtet. Hun kiggede hurtigt efter Ad'mina, men så over på Ad'rónakk igen.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 14:24:00 GMT 1
"Må jeg have den ære?" Spurgte Ad'ronakk og ragte en hånd frem mod Nightie. Han havde fået sit andet sprog tilbage. Det tiltalte tydeligtvis alle dem der stod omkring Nightie. Det tyrkise bånd om hans liv flagrede yndefuldt omkring ham i vinden Det samme gjorde hans lange sorte hår som han havde valgt at lade hænge frit.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 14:27:22 GMT 1
Nightie smilede til ham. "Selvfølgelig" svarede hun, og tog hans hånd i sin. Hun følte lidt at hun havde taget det forkerte tøj på. Her stod han, i sit virkelig flotte tøj... mens hun var iført hendes normale blå/grønne kåbe, med de matchende bukser. Hun kunne idet mindst have haft en kjole på.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 14:32:42 GMT 1
Kvinderne sukkede da Ad'ronakk kig fra dem. Han førte Nightie om bag i rækken hvor hun gik som om at hun hele tiden havde været en del af cermonien. I næste sekundt stod de i en stor, lys sal med mange flotte udskæringer i marmor og flisegulv der havde de flotteste mynstre. ( Vindarros Festsal ) Alle Administratorer var til stede. ( Jeg ELSKER altså det dér teleportations-halløj!! )
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 14:39:32 GMT 1
Nightie kiggede sig omkring, overvældet af salens skønhed. Glæden lyste hende ud af hendes øjne, som om lyset omkring i salen havde gjordt hende let i sindet. Alt virkede smukkere end det havde virket før, men Ad'rónakk så ud som han altid havde gjordt. "den lille stribe skæg klæder dig, Ad'rónakk"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 14:45:22 GMT 1
"Jeg byder dig tak!" sagde han og smilede til hende "Han besluttede sig for det fordi at der var en der forvækslede ham med en kvinde!" sagde en stemme bag dem. "Åh, min kære søster!" sagde Ad'ronakk. "Du glemmer at den mand ikke engang kunne se forskæl på alf og kæmpe!" "Men du lod dig provokerrer alligevel!" Sagde Ad'mina med et stræjf af fryd i stemmen. Ad'ronakk trak på skuldrende og smilte. "Hej Nightie!" Udbrød Ad'mina glad og omfavnede sirenen. "Hvor er det godt at se dig igen!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 14:50:07 GMT 1
"Ad'mina!" Nightie strålede endnu mere. Hun havde virkelig savnet hende. "i lige måde!" Nightie smilede stort til hendes venninde, og kiggede undrene på Ad'rónakk. "Hvad for noget med en mand, en alf, og en kæmpe?" spurgte hun, mens hun stadig smilede på livet løs. tingene kunne ikke blive meget bedre, end de var nu. "Og hvad er der sket med dig?" Nightie pejede på Ad'mina's ar.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 14:53:19 GMT 1
"Bare rolig, han har sagt Undskyld!" Sagde Ad'mina og pegede på Ad'ronakk. Hun lo højt. "Og jeg beklager stadig det med dit ben, din hofte og dine 3 ribben!" sagde han muntert og lo sammen med hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 14:55:54 GMT 1
"Nå nå!" Nightie sendte Ad'rónakk et glimt, og vendte tilbage til Ad'mina. "og så vil jeg gerne have at vide hvad der sker for de der "blah blah, jeg er hr.Vigtig og jeg bestemmer alt" personer, som jeg har en høne at plukke med" nightie havde fået sit egentlige mål tilbage i tankerne.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 15:07:51 GMT 1
"Hvad for noget?" Spurgte Ad'mina og så helt paf over på Nightie. Ad'ronakk tyssede på Nightie "Vi går op i mit kammer. Der kan vi tale sammen. Der gik ikke lang tid før Ad'mina sad på Ad'ronakks seng og han sad i en stol tæt ved døren til balkonen.
|
|