|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 16:29:52 GMT 1
"nu gør du ikke et eller andet sært, vel?" Nightie var usikker, nu gik de helt klart hurtigere. "Som... øh... forvandler dig til et monster og æder mig?" Nightie mente dette som en joke. Hun tog det bare ikke på den måde.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 16:37:13 GMT 1
"Hmm... " Sagde Ad'mina bare igen. Hun blev ved med at gå. Der var trær på begge sider af dem nu. De gik på en sti der ikke så ud til at blive brugt meget...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 16:39:46 GMT 1
"Jeg får spat af det *hmm...*" Sagde Nightie lavt... Det var vel bedst hvis hun bare klappede i, og fulgte efter Ad'mina. Hun viste jo sikkert hvad hun havde gang i.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 16:43:31 GMT 1
"Entenligt ikke..." Sagde Ad'mina roligt... Hun var kommet til at læse Nighties tanker uden at tænke over det. "Jeg kan bare godt lide det hér sted..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 16:46:51 GMT 1
"ahva'?" Nightie blev helt forivrret... "HEY! læste du lige mine tanker??" spurgte hun, med et slags detektiv look på ansiget. "jeg kunne ikke engang mærke det!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 16:52:37 GMT 1
"Hvad? Gjorde jeg?" Ad'mina så helt forvirret ud. Hun hoppede lidt ud af tancen. ^"Åh, det må du undskylde! Det var ikke min menign! Jeg ved ikke hvad der går af mig!." Hun så sig lidt omkring. "Skal vi ikke gå tilbage igen?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 17:00:35 GMT 1
"MUHAHA! Læser du ofte folks tanker? Som, fx. når de sidder ved et bål og tænker?" Spurgte Nightie...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 17:08:32 GMT 1
"Ehm..." Ad'mina var begyndt at gå tilbage igen. Nu syntes hun at stien de gik på virkede helt uhyggelig. "Hvad tænkte du da på?" Hun så undrende på Nightie... "Er det da noget du vil holde hemligt for mig?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 17:10:26 GMT 1
Enedar havde siddet og kigget ind i det store bål blussen, og havde slet ikke lagt mærke til at Ad'mina og Nightie var gået. Han havde været helt tryllebunden af ildens bevægelse. indtil nu hvor han opdagede hvor tomt der var. Han begyndte at gå ned til søen for at lede efter dem..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 17:12:40 GMT 1
"heh!" Sagde Nightie, og lod som om at det var der ikke. "Det kunne måske godt være" Sagde hun... pokkers tage hendes "må ikke holde ting hemmelige for venner" gen!
|
|