|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2008 20:01:07 GMT 1
"Følte HVAD?! Jeg kan ikke huske noget af det! Det hele er bare omtåget i usammenhængelige ting der ikke giver mening!" Hovedpinen vendte tilbage og Nightie tog sig til hovedet igen. "Hvorfor kan den hovedpine ikke bare gå væk..?!" mumlede Nightie vredt og lænede sig op ad væggen igen. Hun havde vendet sig til den nu... "Arpospos 'ikke føle'..!" Sagde hun så. "Ad'ronakk, forklar mig lige hvad du tænkte første gang du så mig!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2008 20:07:15 GMT 1
Ad'ronakk så overresket på hende. "Hvad mener du med dét?" "Det er ikke tid til at diskutere den slags ting nu, Niphedoria!" Sagde Elveren irriterret og lagde en arm om livet på Ad'ronakk der stod ved siden af ham*. Ad'ronakk gjorde ikke det mindste. Elveren var højere end ham! "Nightie, hvad mener du..?" spurgte Ad'ronakk uforstyrret.
*: Eh? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2008 20:14:55 GMT 1
"Omgivet af idioter..!" Mumlede Nightie igen. "Det finder du ud af!" Hovedpinen gjorde det hele værre end det var, og gav hende lyst til at rive hovedet af sig selv. Det var som om hendes hjerne kørte på højtrygog ikke havde tænkt sig at køle af. Dumme hjerne..! "Jeg fik dine blomster tidligere i dag, tak for dem" smilede hun kort. "Men Ad'mina var så venlig at forklare mig en hel del om hvordan tingene egentlig hang sammen første gang vi mødte hinanden..!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2008 20:22:22 GMT 1
"Hm?" Ad'ronakk lyftede tænksomt det ene øjenbryn og lagde hovedet på skrå. "Jeg er ikke med, Nightie." Elveren gav et lille 'skub' til Ad'ronakk så de nu stod tæt ved siden af hinanden. Nightie stod stadig mod vægen, s¨å hun så det vel ikke - som om at Élandir ikke vr ligeglad.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2008 20:39:52 GMT 1
"Du er ikke MED?! Du var da godt nok med den gang i skoven! Husker du det?!" Hvis han ikke forstod det, så..! Vreden fra før havde sneget sig med hovedpinen og var slået ud. Hun slog bagsiden af en knyttet hånd ind i væggen bare for at prøve og komme af med noget af vreden, men det hjalp ikke det store. "Du udnyttede mig, Ad'ronakk!!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2008 20:44:36 GMT 1
Ad'ronakk så bare stadig forundret på hende. "Selvfølgelig gjorde han det..." Sagde Elveren der havde fået sit kølige, alvorlige blik igen. "Havde du ventet andet? Hvad havde du ventet af en med Ronakk*s status?" Ad'ronakk sagde ikke noget. Han lod bare elveren holde sig ind til siden af ham og stod ellers bare og så overresket på Nightie.
*: Endnu engang gør jeg lige opmærksom på at Élandir kalder Ad'ronakk for et 'Kælenavn' XD Hvis nogen ikkehavde opdaget det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2008 20:51:26 GMT 1
"Og dig..!" Råbte Nightie og vendte sig mod Elvernes Flamme. "Du er så..! ARGH! Du er simpelthen bare for meget! Du er endnu værre en Ad'ronakk!" Hun gik hen til ham og prikkede ham hårdt på brystkassen. "Du er kold og dum og uhyggelig, ja du er så! Jeg kan leve med at du kalder ham for 'Ronakk', jeg kan vende mig til at i havde et forhold der var noget 'helt vildt fantastisk', jeg kan leve med at den sten jeg kastede i panden på dig kun gav dig et lille ar på panden! Men jeg kan IKKE leve med at du står dér og fører dig frem og holder om MIN forlovede!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2008 20:56:16 GMT 1
"Nå, så det kan du ikke?" Spurgte Élan med en profetionel Nå-så-det-tror-du-mine. "Tror du at din forlovede kan leve med at du forsøger at forføre hans tidligere elsker?" "Nu stopper i to..!" Mumlede Ad'ronakk og skævede ned i jorden. "Det bliver man stødt over, gør man!" Elveren bukkede sig ne og Kyssede Ad'ronakk inderligt hvorefter at han igen så på Nightie. "Ikke rare følelser der strømmer igennem én, vel?" Ad'ronakk blev bare ved med at skæve ned i gulvet med en vemodig mine.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2008 21:04:51 GMT 1
"Det gjorde du ikke..!!" Nightie kunne ikke tro på det. Det ville han da ikke gøre! Eller, jo han ville for han var en dum tosk! "Jeg kan ikke gøre for at lige så snart nogen rører ved mit hår, bliver jeg mere sirene end jeg plejer at være! Så du skal ikke stå dér og tro at jeg gjorde det med vilje!!" Hvis hun bare havde en kæmpe stor sten, så ville hun kaste den i hovedet på ham lige nu..!* "Hvorfor er du så irriterende?! Hvorfor skal du altid komme løbende og ødelægge alting?! Hvorfor kan du ikke bare lade os være i fred?!" Når man for én gangs skyld kom her frivilligt, så endte det op i det her! Typisk!!
*Wtf, en barnlig tankegang alligevel! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2008 21:13:03 GMT 1
""altid komme løbende og ødelægge alting"?" Fnøs han og så ned på hende med sit myndige blik. "Det var jer der kom forbi og dig der lige ville ødelægge min selvkontrol. Hvor ef du barnlig!" "Élan stop nu..." Sagde Ad'ronakk stille, men kunne ikke lægge kræft i sine ord - langt fra.
|
|