|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 0:01:36 GMT 1
"Hmm..." Ad'ronakk vidste ikke hvor han skulle begynde. "Ad'mina fortalte dig om min forlovede, ikke sandt?" Han tog hendes hånd i hans Den røde ring føltes underligt tung pludseligt... Han fandt det meget mystisk at side på denne måde, imens han tænkte på Karronitta... Endda med mindesmærket af hende så tæt på. Hen han forsøgte at skuppe tankerne væk igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 0:07:53 GMT 1
"jo, det gjorde hun. Og jeg må sige, jeg synes at det Ad'mina gjorde var forkert. Meget forkert." Nightie vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun ventede bare på a Ad'rónakk ville snakke videre, mens hun kiggede på statuen. Det var det flotteste hun nogensinde havde set.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 0:16:07 GMT 1
"Det skete da jeg var 19..." Sagde Ad'ronakk og fik et drømmende udtryk i ansigtet. Der skete noget... Uventet lige bag efter. Jag havde det med at tage ud i skovene for at sørge over min altelskede Kerronatta*. Men en dag... Var der nogen der ventede på mig. Jeg led af søvnmangel på det tidspungt. Jeg havde heller ikke spist ordenligt i flere dage, så jeg var et let bytte... Hvor meget ved du om Skyggernes HekseMæster?" Det sidste spørgsmål var noget af et brud i historien, men han ville være sikker på at Nightie vidste hvad han talte om.
*: læg mærke til 'MIN ALTELSKEDE KERRONITTA'! Lad os håbe at Nightie ikke lagde mærke til dét? ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 0:19:18 GMT 1
"så meget som Ad'mina har fortalt... han er en stor farlig uggabugga mand!" Nightie fornemmede noget ubehageligt ved denne historie, men var bestemt på at høre efter. Han ville sikkert ikke fortælle historien igen(eller... hvad? )
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 0:27:15 GMT 1
"Han er en *Necromancer..." Forklarrede Ad'ronakk. "Og en almægtig en af slagsen." Han fortsatte hvor han slap sin historie... "Jeg kan huske at jeg pludelig vågnede ved en brændende, ulidelig smerte på min ryg... Jeg opdagede snart at jeg var taget som fange hos Heksemæsteren... Jeg går ud fra at du helst vil undgå detaljer?" Han smilte til Nightie.
*En Necromancer er en Troldmand der stammer fra den keltiske Myteologi. Det er magi der stjæler og giver liv. F.x. er Necromancere kendt for at vække døde til live igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 0:31:29 GMT 1
"tjoh... Helst, ja tak" Nightie puttese sig endnu mere ind til Ad'rónakk, og følte en tryghed hun aldrig havde følt før. Bare a sidde der på en bænk i mørket, mens Ad'rónakk fortalte om hans fortid, gav hende en helt speciel føelse. Hun kyssede hans ærme, og nussede videre på hans hår.(Sådan en hår nusser! XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 0:40:37 GMT 1
"Som du ønsker" Sagde Ad'ronakk med et svagt smil. "Men jeg kan fortælle dig at det var forfærdeligt..! Han havde taget mig som fange, fordi at han ville have min Administrator-amullet, men som du kan se, så lykkedes det ikke for ham... Én af de ting han gjorde, var at brændemærke sine fanger... Jeg ved ikke rigtig hvorfor. Jeg tror at han så det som en slags sejr." Ad'ronakk trak ærmet op og viste brændemærket frem. Det var meget dybt. Dybere end det havde behøvet at være... Åben bart for smærtens skyld.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 0:44:24 GMT 1
"Uhada!" Nightie skævede til brændemærket... det så godt nok ikke behageligt ud, selvom det var ret blærret! Nightie stoppede med at nusse Ad'rónakks hår. Hun tog sin hånd til sig, og kiggede på den. Den var lige så blå som den altid havde været... hvorfor tænkte hun også på det lige nu?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 0:49:25 GMT 1
"Hvad er der, Nightie?" Spurgte Ad'ronakk ufrostående. Han så på hende med et bekymret blik. "Er der noget galt?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 0:52:22 GMT 1
"nææ... Jeg kom bare til at tænke på den gang dig og Ad'mina havde det der store raseri noget... vildt uhyggeligt!" Nightie tog sin anden hånd op, og kiggede midt på håndfladen. Det lille runde ar kunne stadig se-es. Det andet var åbenbart helt forsvundet...
|
|