|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 14:10:02 GMT 1
"Hvis de gifter sig, bliver de lykkelige, det er jeg sikker på." sagde Ad'ronakk. Hans stemme lød næsten bekymret. "Men det betyder også at jeg må føre min by i krig..." Han sukkede dybt. (igen)
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 14:13:53 GMT 1
"Tjah, det er et ret stort ultimatum... De to største modsætninger, som begge har deres minus'er. Er der slet ikke noget udover ægteskabet mellem Elvernes Flamme og Ad'mina, som kan holde Elverne fra at gå i krig?" Nightie vidste godt nok ikke så meget om krigsførelse, eller noget om krig i det hele taget. Hun havde aldrig oplevet nogen somhelst form for krig...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 14:20:08 GMT 1
"Et giftemål var det eneste forsøg vi kunne gøre for at berolige dem..." sagde Ad'ronakk med sorg i stemmen. "Og det er min by der bliver ramt først..." Han vejede igen ringen i hånden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 14:24:29 GMT 1
"De gi'r sig vist ikke så let" Nightie håbede virkelig at Ad'mina og Enedar ville få hinanden(eftersom hun jo ikk ved hvad der for går i den anden topicXD), men hun håbede også at krigen kunne undgåes. Der måtte da være noget de kunne gøre! Hvad skulle elverne også med menneskernes land?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 14:32:59 GMT 1
"7 år..." mumlede han pludseligt og så over på statuen igen. Han knugede ringen i sin hånd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 14:48:34 GMT 1
"Hvilket 7 år?" Nightie kiggede på Ad'rónakk, og ned på hans hånd. Hvad var der med den ring? Hvis man fulgte hans blik kunne man se at muligvis havde noget at gøre med hans tidligere forlovede... Nightie kiggede uforstående på Ad'rónakk.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 14:56:21 GMT 1
Han rystede stille på hovedet. "Åh, det må du undskylde..." sagde han stille. "Dette her sted bringer bare så mange minder frem..." han så ned på ringen i hans hånd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 15:06:57 GMT 1
"Hvilke minder?" spurgte Nightie, mens hun lagde sit hoved på hans skulder. Solens stråler var blevet en anelse klarere, men himlen var stadig mørk. Hvis der blev krig, skulle Ad'rónakk så også i kamp? sikkert...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 15:15:30 GMT 1
"Jeg er ikke sikker på at du vil vide det..." sagde han svagt - næsten hviskende. Han lukkede øjnene og trak ringen på hans finger igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 15:23:09 GMT 1
"jo, jeg vil gerne vide det..." Nightie havde ikke tænkt sig at lade chance for at få mere at vide om Ad'rónakk passere. Hvor sårende, mærkeligt eller sygt det end måtte være.
|
|