|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 15:36:56 GMT 1
"Jeg burde ikke bekymre dig med det!" Sagde han roligt men bestæmt. Hans øjne var stadig lukket. "Det er ikke noget du skal gå og tænke over. Iser ikke dig!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 15:51:10 GMT 1
"Jo, især mig. Hvis der er nogen der burde vide det udover dig, så ville det være mig, ikke sandt?" Nightie mente selv hun havde en vis logik i det hun sagde, selvom det godt nok tit var langt ude at hun havde sine meninger:P
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 15:56:51 GMT 1
Han sukkede igen. Han vidste godt at det ikke nyttede noget at holde det hemmeligt for Nightie nu. "Jeg tror..." sagde han stille "At Kerronitta har født mit barn..." Han holdt om Nightie. "Jeg tror at jeg har et barn, som jeg aldrig har set. Og jeg vil nok heller ikke komme til det."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 16:09:50 GMT 1
"..." Nightie lukkede munden igen, Hvad skulle man sige til sådan noget?? For første gang i sit liv havde Nightie ikke en spøjs sætning eller kommentar. Et barn? Det var noget nyt! Det var da lige til at leve med... men at Ad'rónakk ikke har set barnet? Det var da det mest uforståelige. "øh... Det var da, hygligt?" Nightie vidste ikke havde hun ellers skulle sige:S
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 16:14:32 GMT 1
"Det er det der plager mig..." sagde han hviskende. "7 år..." han holdt Nigtie tæt ind til sig. "Men jeg håber ikke at det vil ændre nogle af dine følelser for mig..!" Igen følte hans ring meget tung... og kold. Var det hans samvittighed?
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 16:21:17 GMT 1
"Det er lige før det er komisk... så, er jeg kun 7 år ældre??" Nightie kunne ikke rigtig finde hoved eller hale i noget af det, det var underligt, men alligevel ikke. Hun kunne ikke bestemme sig:P "Og selvfølgelig ændrer det ikke på mine føelser for dig! Nu forstår jeg dig bare endnu bedre" Nightie smilede til Ad'rónakk. Hun tog da det her meget lyst??
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 16:36:19 GMT 1
"Tak.." Sagde ham og gengældte hendes smil. Han kyssede hendes kind. "Og så er der noget andet der plager mig..." begyndte han men fortrød så. Det kunne han da ikke sige til hende? Nej.. Det måtte han holde for sig selv!
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 16:38:41 GMT 1
"sig det!" Nightie prikkede til ham. Nu var det jo deres helt store "dele-moment" så intet skulle være usagt efter den her nat. "Det kan umuligt være SÅ forfærdeligt" Nightie prøvede at gøre ham mere glad til mode.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 16:49:12 GMT 1
"Det er ikke forfærdeligt..!" sagde Ad'ronakk bestæmt. "Det er en personlig mening, som du ikke bør høre..!" Han forstod ikke hvrdan han kunne havde tænkt på at fortælle det til at starte med!
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 16:53:11 GMT 1
"så vil jeg gerne høre din personlige mening!" Nightie smilede endnu mere til Ad'rónakk. Personlige meninger var altid en god ting at have.^^
|
|