|
Post by Enedar on Aug 5, 2007 18:51:44 GMT 1
De var ikke til meget hjælp. Det eneste de gjorde var at stå og provokere ham. Nå, men jeg må finde Ad'mina, tænkte han, og spejdede rundt i lokalet fr at finde noget der virkede bekendt. Og ganske rigtigt. Der var den dør der førte ind mod et rum hvor der var en dør i det rum der førte til et andet rum, og fra det rum kunne man komme op i Ad'ronakks tårn. Han begyndte at gå mod døren...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 18:59:15 GMT 1
"Du kan selv blive grimmere og grimmere..." vrissede Nightie stille, mens hun stadig sad ved Ad'mina. Nightie hviskede til hende "Det var da utroligt, han minder mere om en ged... end en hel almindelig ged gør!" Hun skulede stadig til Elvernes flamme, og spurgte. "hvad hedder du bortset fra Elvernes Flamme... Bente, eller Dorit?"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 19:07:35 GMT 1
"Ad'ronakk, jeg antager at din elsker har noget imod mig?" sagde Élandír (som han hed) til Ad'ronakk. "Jeg er sikker på at hun ikke mener det så slemt." sagde Ad'ronakk med et smil. Han sendte et hurtigt 'Hvad-går-der-dog-af-dig?-blik' til Nightie. "Åh, min elskede Ad'mina!" sagde Élandír glad og gik imod Ad'mina. lagde en arm om hendes skuldre og kyssede hende på kinden. Ad'ronakks smil blegnede hurtigt. Han rømmede sig og sagde "Vent du nu hellere til BryllopsNattan..!"
"Hey, Du! Halvelver!" Ad'Shínas stemme genlød i salen.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 5, 2007 19:14:01 GMT 1
Enedar stivnede. Han drejede langsomt hovedet mod stemmen, og ønskede virkelig han ikke var opdaget, eller han bare var løbet op mod tårnet. Men nu var han fanget her. "Hvad vil de mig..??" spurgte han usikkert..
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 19:21:04 GMT 1
Nightie svarede Ad'rónakk med et Se-Fucking-Selv blik, "om jeg har noget imod dig? nej da!" sagde hun med et skingert tonefald, hun himlede med øjnene. Hun smilede sukkersødt til "Bente", "Bryllupsnat, se det skal nok blive interresant!" Nightie skjulede ikke sine hentydninger.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 19:30:26 GMT 1
Elveren ignorerede Nightie. Ad'mina sente et indgående, bedende blik til Ad'ronakk. Han trak på skuldrene. "Nå," sagde han så og stilte sig hen forand Elveren. "Kan du huske tiden i Heksemæsterens tårn? Gode tider, ikke sandt?" Det var tydeligt vis et forsøg på at få ham væk fra hans lillesøster og få nightie til at tænke på noget andet. "Kun hvis man kan lide brændemærkninger og piskeslag..." sagde Elveren og så undrende på Ad'ronakk. Ad'ronakk lo en glædesløs latter.
"Jeg ville bare lige sige til dig at du burde holde op med de dér småbrænde!" sagde Ad'shína irriterret. Hun var nået hen til Enedar nu. Hun var meget let påklædt. Lige som for et par timer siden hvor hun dansede på pladsen. "Det er ikke så sjovt for mig at rende rundt og slukke ild på en sådan glædens aften!" Hun vendte rundt og gik væk fra Enedar igen. Hun sagde over skulderen "Ja, det var bare dét!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 19:35:20 GMT 1
Nightie rykkede tættere på Ad'mina, "han giver mig spat! Vi burde gå ud herfra, eller så kan jeg tage det der plidder pladder op med "blah, jeg ved alt, blah"..." hviskede hun til Ad'mina, og trak på skulrende.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 19:40:33 GMT 1
"Se..!" hviskede Ad'mina bare tilbage! "Ad'ronakk hjælper mig! Han vil rent faktisk Hjælpe mig!" Men det eneste De 2 mænd gjorde, var at stå og smile høfligt til hinanden. Lidt efter lidt begyndte Ad'ronakks smil at blegne, selv om han kæmpede for ikke at tabe masken. Men forgeves. Efter lidt tid var smilet helt forsvundet fra Ad'ronakks ansigt. På et sådan tidspungt ville Ad'mina være flygtet langt væk, hvis hun stod i Elverens situation!
|
|
|
Post by Enedar on Aug 5, 2007 20:07:38 GMT 1
Oh shit!! tænkte han. Det tog de let. Han var glad, ja næsten lykkelig. Nu var der ingen bekymringer mellem ham og Ad'mina. Han behøvede bare at spørge Ad'ronakk hvor hun befandt sig, og så sad de snart på vej til paradis... Tanken muntrede ham op og han spurtede igennem rummenne og begyndte at gå op ad de mange trapper..
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 20:16:31 GMT 1
Nightie lagde også mærke til det nu. Ad'rónakk havde vist taget sig sammen!*dåne dåne* "YES!" tænkte Nightie, og skjulte et tilfreds smil. Ham Bente ville snart fortryde hvad han havde sagt. Nightie spekulerede på hvor mon Enedar var...
|
|