|
Post by Enedar on Oct 27, 2007 14:09:47 GMT 1
"Det var godt.." sagde han stille, og rejste sig op. Han blev vildt svimmel af den pludselige bevægelse, og dumpede tilbage på sengen. "Argh... dumme hoved.." Han satte sig op, og gyngede lidt fra side til side i sengen.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 27, 2007 14:14:20 GMT 1
Ad'mina kunne ikke lade hver med at le da hun så Enedar. Hun gik hen og kyssede ham på kinden og satte sig ved siden af ham. "I det mindste er vejret godt!" sagde hun glad. "Og der er ingen der kom størrer til skade i krigen!" Hun rykkede lidt på sin arm som hun tydeligtvis ikke kalte for en 'størrer skade'.
|
|
|
Post by Enedar on Oct 27, 2007 14:25:25 GMT 1
" Ikke større skade?! Prøv at se din arm!!" Han tog blidt fat i den, så han bedre kunne se den. "Jeg burde ha' ofret mere af min energi på at beskytte dig.." Han stoppede brat op, han havde talt over sig.. igen..
|
|
|
Post by Administrator on Oct 27, 2007 14:34:40 GMT 1
"Hold dog op!" Ad'mina lo lidt. "det er ingen ting! Det gør aligevel ikke spor ondt mere*, og vi administratorer er trænet til at modstå smerte! ...Jeg hadede dé lektioner..." Hendes ansigt tog en tænksom mine ved de sidste 4 ord.
*Et 'U-trænet' menneske ville nok føle det som at sværsbladet stadig sad i armen...
|
|
|
Post by Enedar on Oct 27, 2007 14:50:10 GMT 1
"Nånå.. jeg er glad for at du tager det sådan.." Han smilede til hende, og kunne slet ikke lade vær med at kysse hende blidt i panden. Han mødte hendes blik, og hendes øjne var blide, og smukke som tusind smaragder...
|
|
|
Post by Administrator on Oct 27, 2007 14:54:44 GMT 1
"Hvaaa, Nightie, er du faldet helt hend?" Ad'mina kiggede over på Nightie som stadig stod ved vinduet. Ad'mina gik hen og så ud igen. "Neeej, hvor har jeg savnet hovedstaden!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 27, 2007 16:31:21 GMT 1
"Hva' for noget??" Nightie havde åbenbart været helt væk igen... Hold det dog ikke snart op? (XD) "Øhh...! Hovedstaden? Smart nok...! Hvordan er vi kommet her hen?" Nightie kiggede igen ud af vinduet. Der var godt nok vildt flot i hovedstaden! Hun blev helt glad bare af at kigge udenfor. Der plejede ellers at skulle lidt mere til. (NOT! xD)
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 13:01:00 GMT 1
"Teleportation" sagde Ad'mina med et grin. "Du må venne dig af med din 'Falde-Hend-Vane'!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 13:42:52 GMT 1
"Haha, det er sikkert bare en medfødt hjernefejl" Nightie lagde sin ene hånd på ruden, kørte den ned med vindueskarmen, og gik så tilbage til sin seng. "Hvad så nu? Skal vi bare blive liggende og lave ingenting, til en eller anden kommer forbi, og giver os lov til at gå?" Hun havde aldrig været god til at forholde sig i ro i længere tid af gangen. (^^)
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 16:53:47 GMT 1
"Vi kan da godt finde på et eller andet!" Sagde Ad'mina ivrigt. erlig talt ville hun hellere end gerne gøre noget der fik hende til at glæmme aftnen før. "Nogle forslag?" Hun var glad for at være tilbage i hovedstaden. Det var første gang, sidden hendes træning begyndte...
|
|