|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 22:38:41 GMT 1
"... Hvad hvis jeg ikke kan få et ord frem, eller hvad hvis..!" Hus stoppede bræt op da hun så Nightie komme gåede mod dem. Hun havde hørt rygter om en sirene, og hun havde mødt nogle der havde sagt at de havde set hende, men hun havde stadig væk ikke troet på det. Hendes øjne blev endnu størrer end de var i forvejen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 22:45:37 GMT 1
Den blonde kiggede på sin veninde. "Eller! Hvad nu hvis...!" Hun stoppede også, da hun fulgte den rødhårets blik. "Tror du det er...?!" hviskede hun. Nightie smilede begejstret da hun så deres ansigtsudtryk. Det her skulle nok blive sjovt!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 22:49:42 GMT 1
"N-nej..!" sagde Clara ussikkert, (Jeg har bestæmt at hun hedder Clara, så nu hedder hun Clara!! XD) men kom derefter med et sikkert "Nej! Det er jo bare rygter det hele! ... Er det ikke?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 22:55:04 GMT 1
"Hvilket er rygter??" spurgte Nightie i et jeg-er-rigtig-nysgerrig tonefald. Hun var nået helt hen til de to savlere, og smilte et selvsikkert smil. Hun kørte fingerne gennem sit hår og kiggede fra den ene til den anden.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 23:01:36 GMT 1
De 2 piger kiggede kort på hinanden og ellers begyndte det bare at regne med spørgsmål som man hverken kunne holde styr på eller høre hvad der hvad hvad! "Er du virkelig forlovet med Sir Ad'ronakk?" "Hvordan er han?" "Har du kysset ham?" "Er han lige så sød som han ser ud?" "Tror du at det gør noget at jeg ikke har mit fine tøj på?" "Er vindarro en flot by?" "Jeg tør vede på at Sir Ad'ronakk er DØDsexet nøgen, ikke?" *Dybt syk fra begge piger* "... Er han gl..?!?!?!" Og sådan blev det ved, så Nightie kunne være faldet bagover! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 23:06:06 GMT 1
Woooow! O.o Langsommere tak! xD Og så satte spurten ind! "Ja, det er jeg!" "Han er vidunderlig!" "selvfølgelig har jeg det!" "Nej, han er sødere!" "Han er ligeglad med tøj, så vidt jeg ved" "Vindarro er rigtig flot, ja!" "Han er simpelthen MEGAsexet nøgen!"... og sådan fortsatte det bare, igen, og igen, og igen i én lang talestrøm.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 23:13:26 GMT 1
"Uanset hvor meget jeg prøver, kan jeg ikke følge med i kvinders samtaler..!" Ad'ronakk stilte sig bag Nightie, bukkede sig ned og lagde sit hoved på hendes skulder. Clara og den blonde pige stivnede og de blev så røde i hovederne at der lignede at de ville springes. "Rart at møde jer!" sagde han med et smil til de to piger. "Sir Ad'ronakk d. 2. til jeres tjeneste!" Claras underlæbe dirrede og hun så ud som om at hun kunne skrige, men det blev ikke rigtig til noget.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 23:15:40 GMT 1
"Ad'ronakk!" Nightie havde slet ikke lagt mærke til at han og Ad'mina var holdt op med at slås. "Jeg stod lige og snakkede med... ?" Det gik op for hende, at hun ikke engang vidste hvad de to piger hed.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 23:20:52 GMT 1
"C-C-Clara!" stammede den rådhårede, nejede og så ned på hendes fødder. "Ey..!" Ad'ronakk satte en finger under hendes hage og løftede let hendes hoved op igen, så de fik øjenkontakt. "Hvad er du så genert over, Clara?" Den blonte pige slog en hånd op for munden da hun så at Ad'ronakk rørte ved hendes veninde, men han ignorerede det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 23:27:58 GMT 1
Nightie kiggede på Clara og smilede. "Jeg sagde jo han var sød..!" sagde hun og himlede med øjnene. På et hvilket som helst andet tidspunkt ville det sikkert ha' irreteret Nightie at Ad'ronakk "opførte" sig sådan omkring de andre piger, men lige nu var det lige meget.
|
|