|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 23:39:12 GMT 1
"D-De har meget smukke øjne, Sir!" sagde hun og rødmede endnu mere. Ad'ronakk smilte og lagde sin kind op af Nighties. "Det har du enlig aldrig sagt til mig..! Hvad er dét nu for noget, Nightie?"
Ad'mina lå stadig på jorden og hev efter vejret, men det var der selvfølgelig ikke nogen der havde bemærket! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 23:44:23 GMT 1
"Har jeg ikke?? Nå, det må jeg skrive ned!" Nightie prikkede lidt til Ad'ronakk. "Hvad skete der egentligt med Ad'mina??" Hun vendte sig om, og fik øje på Ad'mina. Et bredt grin sneg sig frem på hendes læber.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 23:48:45 GMT 1
"det ser ud til at min søster er ude af form!" lo han. "Jeg for klaustrofobi af denne her kofte..!" sagde han og før folk vidste af det, trak han den over hovedet og de 2 piger så seriøst ud som om at de skulle besvime af fryd. Han greb ud efter en anden kofte han åbenbart havde taget med ned, men ventede med at tage den på. Han fandt det utrolig komisk at de 2 piger dånede sådan over ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 23:56:16 GMT 1
"Haha...!" Nightie var lige ved at dratte om af grin. Hun stillede sig hen ved siden af Ad'ronakk og lod sin ene hånd løbe hen over hans brystkasse*. "Jeg fatter ikke at jeg ikke har sagt du har pæne øjne... Når jeg jo har sagt så meget andet"** hendes hånd gled ned over hans mave, hvor den blev i et stykke tid.
*Alarm! Novelle-deja vu! XD ** Lidt blær? Måske? X)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 26, 2007 0:02:01 GMT 1
Ad'ronakk kyssede Nightie og den blonde pige begyndte at fnise genert. Han trak koften - som var Tyrkis - på og gjorde et kast med hovedet så hans hår faldt pærfect. "De damer!" sagde han og bukkede dybt og formfulendt. Derefter ragte han Nightie en arm på en meget kavaler-agtig måde og gjorde mine til at ville gå. "Niphedoria, min kære!" han smilte høfligt til hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 26, 2007 0:07:27 GMT 1
"Mhm..." Nightie smilede tilbage, med en blanding af *undertoner* og noget hun ikke rigtig selv kunne definere. "Er han ikke bare...??" Den der dåne fornemmelse kom over hende igen, og hun kunne ikke rigtig forlange at de andre piger ikke skulle føle på samme måde.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 26, 2007 0:13:49 GMT 1
"Sir!" Sagde Clara højt og hoppede efter Ad'ronakk. "Sir!" Ad'ronakk stoppede op og så spørgende på hende. Han bukkede sig lidt ned og hun hviskede noget til ham. Han lo højt og sagde glad "Jamen, det er da det mindste jeg kan gøre for dig, Frk. Clara!" Han gik et par skridt hen til den blonde pige og kyssede hende på kinden. Hun stivnede og hendes øjne blev fuldkommen fjerne. Hun løftede sn hånd op og holdt den der hvor Ad'ronakk havde kysset hende. Han gik tilbage til Nightie og hviskede mens de gik vidre. "Det er utroligt så glad man kan gøre folk så let, ikke sandt?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 26, 2007 0:19:08 GMT 1
"Joo, det er det skam. Så længe du ikke gør det igen,.. Mens jeg er til stede" Nightie smilede til ham, bare for at sætte det fact. Hun lavede et vift med sit hovede, da en af hendes hårtottet blev ved med at irretere hende.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 26, 2007 0:24:27 GMT 1
"Aldrig skal det ske igen, Min Herskerinde." sagde han højtideligt og lagde underdanigt sin pinde mod siden af hendes hoved. "Alt for at gøre dig glad!" Han smilte. Han mente det jo enlig... Hun var den første kvinde der egede ham, og ikke omvendt*! .. måske lige med undtagelse af Keronitta, men hun var næsten glemt!
* Noget man kan kende fra en vis novelle, endnu engang, måske? XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 26, 2007 0:35:08 GMT 1
"Herskerinde?? Det var noget nyt!" Nightie strøg overfladen af sin hånd over Ad'ronakks ansigt. Han mente virkelig alt det med den skiftende dominans*. Hun havde faktisk den dér "Nu kan jeg gøre det og nu kan jeg gøre det, og der er ikke noget du kan gøre ved det" ting over ham. "Den præventations-magi du snakkede om, den bruger du på mig?" spurgte hun, da hun kom i tanke om at hun aldrig havde fået det understreget.
*Nu må vi snart holde op med den novelle altså!! Ellers bliver det jo helt farligt! XD
|
|