|
Post by Lorin' on Jun 19, 2007 21:12:47 GMT 1
"Øh Enedar?" en lille spørgende stemme kom fra det nærmeste træ.. det lød næsten som om træet talte.. men det kan træer da ikke! Efter omkring et minut, hvor Enedar stadig ikke havde svaret. Indså den lille stemme at Enedar ikke havde hørt det og sagde lidt højere og mere modigt.. men stadig genert "Øh Enedar?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 19, 2007 21:14:28 GMT 1
"huh?" Enedar vente sig om og så undrende på træet bag ham. "Lorin' .. er det dig ??" ... han var lidt usikker, der fandtes jo hvisketræer..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 19, 2007 21:16:17 GMT 1
"ehm, Enedar..." sagde Ad'mina forvirret. "Du taler med et træ... Har denne dér elver-dans nu gjort dig helt skør i hovedet?"
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 19, 2007 21:17:39 GMT 1
" Ja, undskyld jeg afbryder, når du talere med ...? men jeg havde ikke noget at lave og selvom jeg godt kan lide mit lille hjem, er 2 dage lang tid kun at være med sig selv!" Lorin var trådt frem fra træet og begyndte, lidt tøvede at gå hen mød bålet, hvor der sad en masse den lille goblin ikke kendte.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 19, 2007 21:20:41 GMT 1
"Jamen det er jo dig..." lettet over at han ikke havde krænket et hvisketræ ;D. "Kom og sæt dig!" sagde Enedar. "Ad'mina.. det her er Lorin, ham mig og Nightie mødte, den dag jeg bankede de der fyre ;D. "Lorin, det her er Ad'mina, hende jeg snakkede om!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 19, 2007 21:23:46 GMT 1
"Nårh!! hvor er den sød!!" Udbrød Ad'mina. "Er den levende?" Hun tog Lorin op. Hans ben hans en meter fra jorden. "Nååh!! Spiser den tørfoder?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 19, 2007 21:29:43 GMT 1
"Hvad har du gang i? Selvfølgelig er han da levende!" Sagde Nightie, og prøvede at få Ad'mina til at sætte Lorin ned. Man kunne da ikke bare sådan løfte andre væsner!^^
|
|
|
Post by Enedar on Jun 19, 2007 21:32:13 GMT 1
"Ja.. som jeg sagde før er det her altså Lorin', han er en goblin, og ja han er levende" sagde Enedar smilende til Ad'mina. "Og jeg ved ikke hvad du foretrækker af mad?? ;D" ...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 19, 2007 21:36:46 GMT 1
" Jeg spiser i hvert fald ikke tørfoder!!" Lorin var lidt fornærmet over Ad'mina's reaktion. Men på den anden side var der jo flere der havde gjordt det samme.. "Nå, ud over at jeg ikke er en levende, lysegrøn tedybjørn med rødt hår, så hedder jeg som sagt Lorin og jeg er en goblin.." Lorin så lige ind i Ad'mina's øjne, fodi hun stadig holdt den lille goblin i hendes arme. "Rart at møde dig Ad'mina! "
|
|
|
Post by Administrator on Jun 19, 2007 21:40:15 GMT 1
"Åh, det må du undskylde!!" Ad'mina satte Lorin så hurtigt ned at hun var ved at tabe ham... "Det er bare så sjældent at man ser Goblins nu om dage..." Ad'mina rødmede mere end nogen sinde før "Det er også rart at møde dig."
|
|