|
Post by Enedar on Jun 19, 2007 21:44:06 GMT 1
"Ja, det kan du ha' ret i!" sagde Enedar og kiggede på goblinen. "Nåå.. hvad går du så op i.. ja der må jo være en eller anden drengeting der interasserer dig ikke??" sagde Enedar afventende..
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 19, 2007 21:54:11 GMT 1
"Øh jeg fisker lidt.. Eller det er 2 år siden jeg har fisket sidst, men jeg har også haft så travlt pga. alt det rejsen rundt.. Men er det en som du siger 'drengeting'?" Lorin var lidt nervøs, den havde ikke lyst til at fortælle det nu, da den næsten ikke kendte Ad'mina og da slet ikke de andre der sad rundt om bålet.. og på en lidt uhyggelig måde skævede til den lille lysegrønne goblin. "Ellers kan jeg godt lidt at flytte rundt på tingene i mit hus.. "
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 12:14:24 GMT 1
Nightie havde godt set at nogle andre ved bålet, kiggede på dem. "Det var dog typisk! Folk skal bare altid glo!" Sagde hun, og rullede med øjnene. "Så vender i jer lige om, og kigger den anden vej! Find jeres egen ting og kigge på!" råbte hun over til dem. Der gik lidt tid, og så kiggede de væk. "Det lyder da hyggeligt, sådan at flytte rundt på sine ting. Og det med at fiske er nok mest en drenege ting..." Nightie kiggede på sine venner.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 13:43:46 GMT 1
"Jeg fisker da en gang imellem..." sagde Ad'mina og rødmede lidt. Hun skævede lidt til de andre folk der sad omkring bålet. Hvorfor skulle alle altid kigge på hende og hendes venner?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 13:47:03 GMT 1
"Du er da også ret så unormal" Sagde Nightie og begyndte at grine, men blev så alvorlig igen. "Hvordan går det forresten med dit sår?" Spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 13:50:36 GMT 1
"Det går helt fint..." Sagde Ad'mina og virkede meget lettede over at være af med smerten. "Eonár gjorde det godt..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 13:56:04 GMT 1
"Tjah, det gjorde han vel." Nightie smilede ved tanken om hvorfor hende og Enedar blev nød til at gå. "Er såret der stadig, eller er det gået væk?" Spurgte hun, måske lidt dumt... sådan et sår gik da ikke bare væk!
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 14:27:21 GMT 1
Enedar havde siddet og tåget og nu var han vågnet lidt op, da de begyndte at snakke om hendes sår. "Ja, er det væk ??" spurgte han stille, og lod somom han havde været med hele tiden...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 14:43:58 GMT 1
"Der er et ar efter det..." sagde hun glad. "Men det er ikke noget specielt.. Den medicin Eonár brugte virkede utroligt hurtigt... Jeg burde nok gå over og sige tak på et eller andet tidspunkt..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 14:53:35 GMT 1
"så skal jeg med!" Sagde Nightie, "Så skal jeg bare lige høre det der "mylady" igen!" Hun grinede højlydt.
|
|