|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 14:40:24 GMT 1
"Du kan da ikke sidde der hele dagen?!?" sagde Enedar og smilte. "Du har nogle valg. 1. du kan blive siddene og så kan uglerne få et godt måltid ;D 2. du kan hoppe ned, og jeg kan gribe dig hvis du synes. og 3. jeg kan komme op og hente dig, men er det ikke lidt pinligt måske??" sagde han smilende og ventede på hendes svar...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 14:58:33 GMT 1
"øh-hm!" Nightie ville helst undvære alle alternativerne... Hvordan fanden var hun overhovedet kommet op i træet?? "Så må du LOVE at du griber mig!" Sagde Nightie, og gjorde sig klar til at hoppe.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 15:01:53 GMT 1
"Det lover jeg!" sagde han og stilte sig ind under grenen med hænderne klar. "Du kan godt, bare tro på det!" sagde han opmuntrerende, og så op mod hende..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 15:04:48 GMT 1
"Tro på det, ja sikkert!" vrissede Nightie til sig selv:P Hun satte af og hoppede ud i luften, hun kunne mærke luften omkring hende, mens hun faldt ned ad...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 15:07:21 GMT 1
Enedar stod klar og greb hende om livet, hvorefter han forbavsende kunne holde hende i sit greb uden at han måtte sætte hende til jorden.. Hvor hun dog føltes let tænkte han. "Hva.. lever du kun af salat eller hvad?? spurgte han drillende uden at sætte hende ned ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 15:14:17 GMT 1
"øh...!" Turen ned havde været kortere end Nightie havde regnet med, og derfor var hun lidt omtåget da hun blev grebet. "Salat? Nah! Plankton, og insekter" Smilede hun till Enedar. Han havde grebet hende! Nightie smilede endnu mere.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 15:16:06 GMT 1
"Nå nå.. okay" sagde han smilende. "Du føles bare så let sagde han, og satte hende blidt ned på jorden...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 15:18:57 GMT 1
"det tager jeg som et kompliment!" Sagde Nightie, og gjorde sig helt sikker på at hun rørte ved jorden:P "Hvad spiser du da?" spurgte hun:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 15:21:32 GMT 1
"Ehhh.. det behøver vi ikke at snakke så meget om.." ;D sagde han hurtigt. "Ehhmm jo ser du, jeg spiser nemlig kun salat, og ting fra planter." lidt pinligt, nu havde han gjort grin med hende, og så var det faktisk ham der i virkeligheden spiste salat ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 15:24:06 GMT 1
"Haha! salat spiser!" Nightie grinede, men tog sig sammen. Hun smilte venligt til ham, "skal vi fortsætte, Hr. Salat-spiser?" spurgte hun, mens hun begyndte at gå tilbage mod søen...
|
|