|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 13:41:39 GMT 1
"øhh.." Han havde ikke troet at hun kunne regne det så hurtigt ud, men på den anden side var det jo lidt indlysende. "Ja..." sagde han stille, men med styrke og belutsomhed bag. "Ja, det ville jeg..." sagde han mens hans øjne blev store og tåre fyldte, mens han prøvede at holde det inde. Han havde mistet noget af det sidste han havde lyst til at leve for ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 13:46:43 GMT 1
"ved du hvad? Jeg tror at jeg vil fortælle hende det!" Sagde Nightie beslutsomt. "Jeg vil sige det til hende, og så må hun selv bestemme hvad hun vil gøre..." Nightie kiggede Enedar lige i øjnene. Hun trak i sit ærme, og duppede forsigtigt omkring hans øjne. Hun havde altid ment at det smukkeste på overfladen af et væsen, var dets ansigt. Hun bøjede sig in over ham, og kyssede ham på panden.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 13:51:32 GMT 1
Enedar følte en rus inden i ham selv. Hans blod varmede op og løb hurtigere end når han trænede spurt i skoven. Tårene kunne ikke holdes inde mere. Han vente sig mod hende. "Tak" sagde han og svang sine arme omkring hende. "Tak.." Han satte sig op og så imod hende. To tårer løb stille ned af hans kind...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 14:00:24 GMT 1
"..." Nightie's mund åbnede sig, men lukkede sig hurtigt igen. Der var vist ikke noget hun skulle sige lige nu. Hun rykkede tæt på ham, og duppede igen hans ansigt med hendes ærme. Hun begyndte stille at nynne en sang; "I pray that angels will be, right by your side so, you may see, that those in heaven, they will take good care of you and me, Angels, I see angels, angels by your side" Hun satte sig op ad ham, og kærtegnede hans ansigt med sin hånd.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 14:04:00 GMT 1
Enedar vidste ikke helt hvad han skulle sige. Men han ville ikke sige noget, for han nød den omsorg og de kærtegn Nightie lavede, så han blev bare stille og roligt siddende og prøvede at komme til fornuft mens han nød det Nightie gjorde. Sådan en følelse havde han aldrig rigtig haft før. Det var ikke det samme som dengang hans mor havde gjort det. Der var noget andet ved det her.. det var vidunderligt rart...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 14:11:46 GMT 1
Nightie kiggede med forundrede øjne på Enedar. Han var jo trods alt højere end hende:P Hun huskede den dag de havde mødt henanden på biblioteket. Hvordan Ad'mina havde gemt sog bag en bog for ikke a blive genkendt. Hvordan Enedar havde kommet over til dem og havde tilbudt ad'mina sin hjælp ang. bøgerne. Hun betragtede sin ven, med stor glæde. Selvom de kun havde kent henanden i kort tid, så mente hun at han havde vokset utroligt hurtigt, både fysisk og psygisk. Han havde gjordt sit bedste den aften hvor Ad'rónakk og Ad'mina var kommet op og toppes. Han havde overført sine kræfter til hende, selvom han kendte konsekvenserne. Han gjorde det for Ad'mina, som Ad'rónakk gjorde for hende selv. Hvordan havde hun overset dét? Hun knugede sig ind til ham, for at vise ham at hun altid ville være der for ham. For at vise at hun aldrig ville forlade ham...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 14:16:43 GMT 1
Enedar lod sig blive knuget og det var utrolig rart. Han havde det meget bedre nu, og havde næsten glemt det billede af Ad'mina og Eonár, men det sad alligevel fast, et sted derinde. "Tak Nightie!" sagde han. "Bedre ven end dig kan man ikke få" Han tørrede de sidste tåre af sin kind, og rettede sig op...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 14:21:33 GMT 1
"hehe" Nightie smilede til ham, glad for at kunne se at han havede det bedre. "Hvad synes du vi skal få tiden til at gå med nu?" spurgte hun. De kunne vel ikke bare side dér, hele tiden? Hun kiggede ud over skov landskabet. Det var allerede blevet ret mørkt, og luften var lettere kølig.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 14:29:33 GMT 1
"Tjaahh.. det ved jeg ikke" sagde Enedar, og kiggede på hende, denne gang med et rigtigt smil. "Vil du ikke ned på jorden?? Du er jo nok ikke vant til at sidde i træer, kan jeg gætte mig til ;D " sagde han med et bredt smil og sprang let og elegant ned fra træet...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 14:32:17 GMT 1
"tjoh!" Nightie kiggede skeptisk ned til jorden, men trak sig hutrigt lidt tilbage. "Er du gal?! Hvie jeg hopper derned brækker jeg da både arme og ben!" Nightie havde aldrig været helt vild med højder. Vand var helt fint, men højder! NEJ TAK!
|
|