|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 16:28:03 GMT 1
"Hehe, ja.. det er faktisk rart!" sagde Enedar og smilte lumsk. "Men der ingen der pifter af mig ;D" sagde han smilende og lagde sig ned. Det havde været en meget blandet dag. Men det var fedt at han overfor Nightie kunne være åben, og mest af alt, være sig selv...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 16:32:09 GMT 1
"Ha Ha, Meget morsomt" Svarede Nightie, og lagde sig ned ved siden af ham. "De eneste tidspunkter jeg kan smide tøjet på, er når jeg er sammen med Ad'rónakk!" Nightie begyndte at grine, mens en masse billeder fløj gennem hendes hoved.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 16:34:50 GMT 1
"Nånå.. ja jeg tænkte også over hvad i mon lavede i så lang tid på værelset, mens Ad'mina og mig så skulpturer og tumlede rundt og var fulde" sagde han og smilte lidt. "Er han sød??" "Han var i hvert fald stærk, min magi var ren vand.." sagde han stille..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 16:38:45 GMT 1
"Haha! Så kan i lære det!" Nightie grinede endnu mere, når hun huskede hvordan hun havde fundet Enedar og Ad'mina på det dér værtshus. Godt og grundit omtågede! "Hen er utroooligt sød, og rar, og smuk, og dejlig, og imødekommende, og deltagende(XD), og blah blah blah" Nightie holdt op med at snakke, da det gik op for hende, at Enedar havde de præcis samme egenskaber.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 16:42:28 GMT 1
"Ja jeg var lidt træt sidst i var oppe ved ham! Okay.. meget træt" ;D sagde Enedar. "Men jeg synes også han er flink, det han gjorde mod Ad'mina var næsten retfærdigt." sagde han, og følte alligevel en lille smule med Ad'mina, selv om han ikke havde lyst til at tænke på hvad hun nu lavede ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 16:45:21 GMT 1
"haha! Ja! Du sov praktisk talt hele tiden!" Nightie knækkede sammen af grin, og måtte rette sig op for ikke at blive kvalt:P "men ved du hvad?" Spurgte hun, da hun havde fået grinet af og havde lagt sig ned igen.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 16:47:20 GMT 1
"Nej, selvfølgelig ved jeg ikke det! FORTÆL!! " råbte Enedar og var spændt som et lille barn ..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 16:49:26 GMT 1
"hvis jeg ikke havde mødt Ad'rónakk, så ville jeg have sat mig selv efter dig." Nightie overvejede om det nu havde været det rigtige og sige. Altså med hensyn til alt det med Ad'mina og Eónar. Men hun kunne jo blive nød til at sige det!
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 16:53:09 GMT 1
Enedar var lidt overvældet. Det var da rart at få at vide, og han synes da også at hun var sød, men Ad'mina fyldte hans hjerte op. Men han var faktisk glad for at hun sagde det, for det gav faktisk mere selvtillid at vide at andre også kunne li en. "Øhh.. det var da rart at vide" sagde han glad og så smilende på hende..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 16:57:45 GMT 1
"men, nu har jeg jo mødt ham. Og jeg synes at du fortjener Ad'mina, og omvendt. På en eller anden måde, kan jeg abre ikke se hende sammen med Eónar. Det virker totalt forkert." Nightie smilede tilbage til ham. Hvis Ad'mina ikke kunne se hvor fantastisk Enedar var, og hvor meget han var vild med hende... så måtte hun være utroligt dum på det område.
|
|