|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 20:26:21 GMT 1
Enedar vidste ikke hvad han skulle sige. Nightie var simpelthen den bedste ven man overhovedet kunne ha', og hun forstod en. "Men .. øhh.. ville du så sige det til hende.. altså.. måske ikke så direkte men.." sagde Enedar lidt genert over at det ikke var ham selv der skulle sige det, men hende, men på den anden side glad for at hun ville gøre det for ham..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 20:33:01 GMT 1
"ja da! Jeg skal nok få snørklet det til et spørgsmål på et eller andet tidspunkt" Nightie smilede til ham igen. Hun var egentlig glad for at Enedar var faldet for Ad'mina, da Nightie jo ellers ville være den eneste med kæreste på(XD). Men nu da Ad'mina og Enedar viste så meget om det intime ved Nightie's og Ad'rónakk's forhold... Så ville de da ikke selv kaste sig ud i det??
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 20:35:19 GMT 1
"Det var rart, tak for det!" sagde han glad og rejste sig langsomt og dovent op. Han strakte sig så alle hans sener og muskler spændtes, og faldt så af udmattelse og for sjov tilbage på jorden grinte..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 20:44:10 GMT 1
"HAHAHA!" Nightie begynde at grine igen. Hun gad ikke engang rejse sig op, selvom hun ikke var træt eller noget. Hun lå bare på jorden, og slappede helt af. Det var rart for en gangs skyld, at kunne ligge ned uden at *host* forbrænde kalorier *host*.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 20:47:36 GMT 1
Enedar havde det smadder godt. Han kunne ikke helt finde på noget og sige, så derfor endte det med at han rullede om på maven og sagde : Nå.. hvad så nu ?? Jeg gider ikke at rejse mig igen.." sagde han og smilte mildt til hende..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 20:52:08 GMT 1
"Det ved jeg ikke... vi kan vel bare snakke?" svarede Nightie, som ellers godt vidste at man ikke måtte svare et spørgsmål med et spørgsmål:P "Hun vendte sig også rundt på maven, og støttede sit hoved med hendes hænder. Hun kiggede på skovbunden, og lagde mærke til at en stime af små insekter.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 20:55:01 GMT 1
"Okay da.. men hvad.. alle de ting jeg kender noget til interesserer du dig ikke for, tror jeg da ikke?" Han tænkte sig lidt om og sagde så : "Hvad mener du om Lorin?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 20:57:03 GMT 1
"Han er da ekstremt flink! Jeg har godt nok ikke mødt andre gobliner, men han virker da over flink!" Nightie smilede, og rullede sig om på ryggen igen. Hun betragtede skyerne lidt, og prøvede at lave navne til dem. "Hvad med dig?" spurgte hun så.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 20:59:45 GMT 1
"Jahh.. jeg synes da også han er meget flink, men vi har ligesom lidt svært ved at holde samtaler kørende sammen. Og jeg synes hans stemme er sådan lidt.. ja jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det.. hmm.. lys? Og det er ikke kun i hak som når stemmer normalt går i overgang.. det er hele tiden!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:03:18 GMT 1
"Tjah, du har ret. han er vist lidt feminin i det..." Nightie genkaldte første gang hun havde mødt den lille goblin. Hun havde jo faktisk troet at det var et talende træ:S "hm... så er det vel uddebateret?" Nightie kiggede stadig på skyerne. De så ud til at bevæge sig langsomere...
|
|