|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 17:45:01 GMT 1
"han virker da som en rappenskralde!" Råbte Nightie, og glemte helt at være stille. "møg!" hviskede hun, "tror i jeg kan nå at gemme mig?" spurgte hun de to andre... hun kiggede nervøst på dem, med sine blå-sorte øjne
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 17:50:38 GMT 1
"Ind under bordet!" sagde Ad'mina (Også lidt for højt) Eonár havde helt glæmt drengen nu. Han gik med hastige, lætte skridt hend imod bordet hvor de 3 sad. Eller det vil sige; nu var Nightie nået ned under bordet. "Hvad i alverden er det for en larm her ovre fra?" Han så stift på Ad'mina og Enedar. Ad'mina holdt bogen helt tæt på ansigtet. "Hjelp" mumlede hun og puffede til Nightie med sin ene fod.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 17:55:18 GMT 1
Nightie hørte Ad'mina og begyndte at lave bræk lyde, "H-hrrk, br-r-vd," Hun lavede dem lidt lave, og det lød somom det kom ude fra gangen. "Hvad ér nu dét?" Eonár kiggede ud mod gangen, "kan folk dog ikke holde deres mad indenbors?!" Han gik med hurtige skridt(igen!) over mod udgangen, og glemte de 3 unge.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 18:01:41 GMT 1
"Det var tæt på hva' " sagde Enedar med et bredt smil ;D Han så på sin bog en sidste gang og lagde den på bordet.
"Nå, men jeg må videre, jeg skal til en prøve i Gammel Historie ved Det Vise Råd. Du må gerne låne bogen, men efter prøven kommer jeg efter den igen." sagde han. "Håber vi ses igen." Og med lange skridt, slendrede han igennem rummet, passerede Eonár der gav ham et blik, der kunne få selv de dybeste hemmeligheder ud af ham. Enedar kiggede hurtigt væk, og fortsatte gennem korridoren, indtil han åbnede den tunge trædør, og gik ud på den lange mørke gang...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 18:11:11 GMT 1
"Han virker da som en flink fyr..." Hviskede Ad'mina til Nightie. Der var en lang pause. "Lad os komme ud herfra!" sagde begge pigerne så på én gang. og begyndte at snige sig langs reolerne.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 18:18:38 GMT 1
Mens de sneg sig afsted spurgte Nightie, Ad'mina "hvem er det nu lige at du er?, blev vi nogensinde præsenteret for hinanden?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 18:22:06 GMT 1
"Mit navn er - Pas på!!" Eonár kommer! Eonár næsten løb overimod dem. "Det er jo dig der hærgede mit bibliotek!!" "Løb!!" Skreg Ad'mina
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 18:26:07 GMT 1
"åh nej!" råbte Nightie mens hun "hoppede" afsted på sin halefinde "Det ville være praktisk at have ben i sådan en situation!" Hun så Ad'mina foran sig, og fortsatte så godt hun kunne.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 20:30:59 GMT 1
Men nu ligger landet jo sådan, at Elver-folk løber hurdigere end Menneske-tøser og piger med fiskehaler. På næsten ingen tid havde Eonár indhæntet de 2 piger, og afskåret dem vejen ud af biblioteket. De 2 piger stod stakåndet og hev efter vejret men han viste overhovedet ingen tegn på at havde løbet. "Vær nu ikke så sikkrer på at i skal slippe fra mig!" Sagde han med et lusket smil. "Godt nok er jeg kun bibliotikar, men jeg er nu engang Elver! Hvad har i at sige til jeres forsvar? Iser DIG" han stirede på Ad'mina. Det kunne ligne at hans grønne, altseende øjne skar igennem hende. Hun kunne ikke få et ord frem..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 20:41:20 GMT 1
Nightie var lidt for hurtig på aftrækkeren "HEY! du skal ikke ignorere mig! Jeg er en sirene!" hun fortrød straks, og hendes kinder blev lidt røde under den blå hud.
|
|