|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 19:07:49 GMT 1
Dette er et RPG. Altså et 'Role Playing Game'. Det betyder også at alle skal træde ind i en eller flere roller og spille ud fra dem og deres personligheder. _______________________________
Når du skriver i en topic, så skriver du i 3.person og du skriver i datid.
Rigtigt: Hun gik hen til døren og åbnede den.
Forkert: Jeg går hen til døren og åbner den. _______________________________
Du bør ikke hoppe ud af din karakter. Men hvis du alligevel gør det, så skal du skrive din off-game-besked aller først i din post med [ ] omkring.
Eksempel: [Jeg logger af nu, alle sammen.] (Og så din RPG-besked) _______________________________
Du må ikke skrive for andre karaktere. Du må overtage en NPC (Se topic omkring NPC'er), men ellers må du ikke overtage personer. Du må også gerne skrive dig selv flere karaktere. Du må selv om, om du laver flere brugere. _______________________________
Du er altid velkommen til at starte en ny Topic, eller at skrive din karakter ind i en der alle rede er kørende. Du skal bare sørge for at det passer med historien i den. Ikke noget med pludselig at hoppe frem fra et stearinlys i et ellers menneske-tomt rum. _______________________________
Held og lykke med det, og hvis der er nogle spørgsmål, så er i meget velkomne til at skrive en post i vores topic omkring brugernes spørgsmål.
|
|
|
Post by mershieta on Oct 20, 2008 11:21:32 GMT 1
hej. Jeg er et nyt medlem. Jeg er meget glad for at være en del af et fantastisk
forum. Tak mange!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 20, 2008 18:08:55 GMT 1
Det er faktisk længe siden at vi har fået en ny member..! Faktisk er vi kun 2 (Ind imellem 3) der stadig er aktive. XD Til gengæld skriver vi utroligt aktivt. Jeg håber at du kommer til at føle dig hjemme. ^_^
|
|
|
Post by Enedar on Oct 27, 2008 8:00:42 GMT 1
Yay, jeg er den der (Ind i mellem 3)'er! XD Men hey, det ser godt ud det her, oh Admin-Sensai! X3
|
|
|
Post by Administrator on Oct 27, 2008 15:21:50 GMT 1
tak, tak, jeg håber at vi kan få noget ordenligt op. Det dur ikke at vi er så få! Vi må have nogle flere med på bølgen. ^_^
|
|