|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 20:17:16 GMT 1
"det er aldrig for tidligt at blive genforenet med min Havets Blomst!" sagde han lykkeligt og omfavnede Nightie. Han havde tydeligvis ikke lagt mærke til at Nightie var den mindste smule utilfreds med noget som helst. ( XD ) "Hvor er det godt at se at du har det godt!" Sagde Ad'mina med et bredt smil. "Hvorfor skulle jeg dog ikke have det godt?" spurgte Ad'ronakk der slet ikke kunne lade vær med at smile. "Vejret er skønt og alting summer af liv! Og selv ikke efteråret har fået ram på fuglenes sang endnu!" Han satte hænderne i siden og sukkede glad.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 20:23:02 GMT 1
"Jeg kan saagtens fine et par grunde til, at du burde være nedtrykt...!" svarede Nightie, nu halvt skeptisk/angribende. Hun var ikke vred med vilje, det var bare alle de åndssvage piger der dånede hele tiden, som irreterede hende! Var hun ved at blive jaloux?? Det ville da ikke ligne hende!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 20:36:08 GMT 1
"Smil nu lidt, Nightie!" Lo Ad'ronakk glad. "Hvad er der at være trist over på en dejlig dag som denne?" Han kørte sine fingre igennem sit glatte hår. Den blodrøde ring glimtede i sollyset. "Sir!" En Kvinde - I starten af 20'erne - kom gående imod Ad'ronakk. Hun gik klædt som kun tjænestefolk for adelige eller meget rige folk gik klædt. Tydeligvis en kammerpige for en meget fornæm og rig kvinde. "Undskyld mig sir!" "Ja?" sagde Ad'ronakk med et smil. "Kan jeg hjælpe med noget?" "Jeg skulle sige fra min erede frue at hun savner Dem! Fruen er ked af ikke at have hørt noget fra dem siden jeres sidste aften sammen." "Åh, den kære Lady Miránna! Hvordan kunne jeg dog glemme hende? Sig til Miránna at jeg vil aflægge hende et besøg igen i aften!" "det vil jeg gøre med største fornøgelse, Sir!" Kvinden nejede, hvorefter at hun forsvandt i mængten.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 20:42:03 GMT 1
Nightie kiggede måbende på Ad'ronakk. (Sådan lidt ala ) "Hvaffor noget?!" vrissede nightie til sig selv. "Og hvad gik det der ud på?!" Hun kogede mere over, end hun sikkert burdte. (Kogt fisk?! XD) "Hvad fanden har du gang i??" Hun prikkede Ad'ronakk hårdt på skulderen. Det der irreterende prik, som hun lavede hver gang noget gik hende på.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 20:46:48 GMT 1
"Nightie, dog, hvad hisser du dig sådan op over?" Ad'ronakks smil tog en lille smule af, da han så ned på Nightie. "Lady Miránna?" Sagde Ad'mina tænksomt. "Hende den fornæmme halvelver-kvinde der bor på denne dér enorme herrergård lidt uden for hovedstaden?" "Ja... Vi nyder hinandens selvskab nu og da.. - Nightie, hvorfor bliver du ved med at prikke mig?!?!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 20:51:00 GMT 1
"Magen til klaptosk skal man til sydhavene for at finde!" Nightie prikkede en sidste gang til Ad'ronakk. "Hende den fornæemme Lady whats-her-name?!" Himlede Nightie. "Hvem er der så lige?!" halv-råbte hun. Lige nu var hun ikke ude på at skabe en scene, bare nogle svar på spørgsmål, som aldrig var blevet stillet.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 20:56:30 GMT 1
"Nightie dog!"Ad'ronakk kyssede stille Nightie på kinden. "Hvad der det dog i vejen?" "Lady Miránna!" Forklarede Ad'mina stille. "En halvelver-kvinde på det der ville svare til 22 i menneskeår. Hun bor på en ENORM herregår -" "glimrende stil, hvis jeg må sige min mening!" indskød Ad'ronakk mens han forsøgte at omfarvne Nightie "- og er en af de få adelige der har bosat sig her omkring hovedstaden."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 20:59:35 GMT 1
Nightie gav Ad'ronakk et giftigt blik, og skubbede sig fra ham. "En ældre, rigere, helt klart mere mode bevidst, ELVER kvinde! Hvordan tror du selv det lyder?!"
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 21:03:17 GMT 1
"Nightie, hvad er det dog du snakker om?!" Ad'ronakk så nærmest fornærmet ud selv om han stadig havde hans jordbundne og stolte mine. "Det lyder jo næsten som om at du bebrejder mig et eller andet?" Ad'mina sagde ikke noget. Hun havde travlt med at børste noget mere støv af sin kappe. det var første gang hun brugte den siden sidste vinter...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 21:07:20 GMT 1
"Flot nok! Sæt lige to og to sammen! Hvordan synes du lige selv det lyder??" Nightie kiggede skarpt på Ad'ronakk. "Den fantastiske elver kvinder, som du bruger tid sammen med?? Hvorfor ved jeg ikke noget om det? HVA'?!" Inde i sig selv, vidste Nightie godt at hun sikkert bare lavede et stort nummer ud af det hele... Sådan noget kunne Ad'ronakk ikke finde på...?
|
|