|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 21:14:51 GMT 1
"Nightie, du mener da vel ikke at du er Jaloux over dét?" Ad'ronakk smilte venligt og forstående til hende. "det er jo bare et par nætter som jeg har brugt sammen med en nær ven! Det burde du da ikke hisse dig sådan op over?" "Sir?" Endnu engang viste kammerpigen sig i menneskemængten. "Sir, jeg glæmte at fortælle, at min fru muligvis ikke vil være hjemme før lidt hen på aftnen! hun siger at de bare kan vente på hende i hendes sovekammer!" "Ja, selvfølgelig!" Kvinden nejede og forsvandt igen og Ad'ronakk vente sig mod Nightie og tog hendes hænder. "Nightie, det burde ikke røre dig spor!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 21:19:22 GMT 1
(Nighties ansigts udtryk: gange 34864549675) "Hvad gik DET så lige ud på?! Vente i sit sovekammer?? Man spiller ikke skak eller sådan noget i et sovekammer!" Nightie himlede med øjnene. Var han da komplet idiot?! "Hvad tror du selv, du har gang i??" Hun kunne ikke fatte at han havde gjordt det her! Specielt, imod hende! Havde han bare kørt hende rundt, som i et eller andet fordrejet spil?!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 21:23:57 GMT 1
"Niphedoria, lad nu vær!" Ad'ronakk så på hende med et forvirret og strængt udtryk. "det er ikke morsomt, hvad end det er du prøver at fortælle mig!" Han greb hende om det ene håndled og så indtrængende på hende med sine stål-grå øjne. "Hvad er der galt med dig i dag?" Ad'mina bankede stadig løs på sin kappe. det var pludselig gået op for hende hvor støvet den var...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 21:47:01 GMT 1
"Ad'ronakk, for satan da! Fortæl mig så, hvad er det dig og Lady et-eller-andet laver? Hva'?" Nightie prøvede at køle sig selv ned... det virkede kun lidt. Og nu da Ad'ronakk holdt om hendes håndled, var der ingen pointe i at begynde at skabe sig...
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 21:53:13 GMT 1
"Jeg kan ikke lide at du taler sådan til mig..!" sagde han køligt med den dybeste alvor i stemmen. "Jeg kan virkelig ikke se hvad der er galt i at et par venner mødes og bruger en smule.. kvalitetstid sammen!" I mellemtiden havde Ad'mina glemt alt om Nightie og sin bror, og havde slæbt Enedar med hen til en bod hvor der blev soldt eksotiske smykker.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 21:58:18 GMT 1
"Og jeg kan ikke lide den måde du, efter hvordan det lyder, behandler mig på" svarede Nightie tilbage. "Du forstår slet ikke hvordan det er, gør du?" spurgte hun ham dæmpet. Folk skulle ikke glo efter dem, bare fordi de havde et skænderi. Den fact at Ad'mina og Enedar var gået, gav hende mere luft til at utrykke sig. Så det var vel også helt i orden.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2007 22:02:47 GMT 1
"Jeg ved ikke hvad det er jeg har gjort dig..." sagde Ad'ronakk stille - næsten hviskende og slap Nighties blik. Denne situation mindede ham utroligt meget om Kerronitta og det hun havde sagt til ham. "... Men endten har jeg stødt dig ufatteligt hårdt på en eller anden måde, eller også holder du ikke af mig, som jeg troede du gjorde!" Han gav slip på Nighties håndled og så hende igen ind i øjnene. Hans blik og ansigtsudtryk var helt lukket for følelser.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2007 22:24:15 GMT 1
"Vi har vel stødt hinanden..." Nightie havde ikke lyst til at kigge ham i øjnene. Han kunne simpelthen have de koldeste, følelses tomme øjnene. Og det gjorde hende bare totalt deprimeret! "Men ellers må det være det første, så... For jeg holder altså af dig!" Hun kiggede ham jo stadig i øjnene, og bad om bare den mindste hentydning til en følelse af et eller andet. Bare ikke de der kolde øjne... Bare ikke dem... "Jeg minder dig om hende, gør jeg ikke?" spurgte hun pludseligt. Sikke et bizart kærligheds liv de havde. "Og ved du hvad? Det gjorde også ondt på hende..."
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 15:10:09 GMT 1
"Hvor vover du at blande min forlovede ind i dette hér..?" Ad'ronakk bakkede et skridt og hans øjne viste et kort øjeblik noget der lignede nervøsitet og forvirring. Nightie læste ham som en åben bog og han brød sig ikke om det. Han bryd sig SLET ikke om det. "Du ter dig jo, som om jeg havde dræbt et af dine familiemedlemmer!" Han gik endnu et skridt væk fra hende, mens han stadig kiggede på hende med øjne der nu udtrykte noget der lignede sorg og medlidenhed. "Men siden du tydeligvis ikke nyder mit selvskab, har jeg andet at gøre!" Han drejede om på hælene og begyndte at gå med ranke, stolte skridt væk fra Nightie. Der sidste blik han havde sendt hende, var af ren og sker fornærmelse og stadig en del forvirret.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 15:17:47 GMT 1
"What the ...?!" Nightie havde det der "O.o" ansigt. Så var han bare gået?? GÅET?! Gået midt i en diskussion? Det var da det svageste! Man kunne jo...? Naaah! Det kunne hun da ikke finde på... Eller jo? Jo! det kunne hun da helt sikkert! Hun begyndte at følge efter Ad'ronakk. Prøvede at gemme sig, eller blande sig med de andre. "Agent 00-Nightie is on the case!" sagde hun til sig selv.
|
|