|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 16:17:37 GMT 1
Det skulle de nok blive to om at bestemme! Nightie tænkte på den gang med sværdet... Woow, det havde godt nok skræmt livet af hende! Af dem alle sammen! Til en hvis grad havde han faktisk ret. De fleste gange de havde været sammen, havde det endt i totalt enlendighed. Men det var ikke noget der ikke kunne ændres! Nightie troede fast på, at hvis hun virkelig ville noget, så kunne hun sq også! (Lol igen! )
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 16:25:00 GMT 1
"desuden er hun kun 14 år... Hvad vil en pige som hende dog med sådan én som mig?" "Ad'ronakk, dog!" sagde Miránna med et grin. "Alle piger forguder dig jo! Alle vil have 'en som dig'!" "Hvorfor dog dét?" Ad'ronakk dækkede sit hoved i en pude. "Hvad i alverden er der så fantastisk ved mig - Af alle mennesker?!" "Tving mig ikke til at remse alle grundende op!" sagde hun strængt. "Som du selv sagde; 'vi er ikke elskere', så jeg gætter ikke på at du vil høre mig snakke om den slags!" Ad'ronakk sagde ikke noget. Han sagde ikke noget. Lå bare stille med sit hoved begravet i puden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 16:38:09 GMT 1
"Ha, han forstår det stadigvæk ikke!" Det var sjovt og forfærdeligt på samme tidspunkt! Nightie smilede igen. Selvfølgelig ville hun da gifte sig med ham! Hvis han spurgte... ( : Han var jo hendes! Hvor mange gange havde de ikke vist hinanden at de virkelig elskede hinanden? (Mange, mange gange! XD) Lige så snart han spurgte hende, ville hun da sige "Ja" med det samme! Hvordan kunne han være i tvivl om dét??
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 16:50:20 GMT 1
Samtalen fortsatte og glassende forsvandt ét efter ét. "14..." Ad'ronakk så ufattelig træt ud. Som om han ikke havde sovet i utallige døgn. Han holdt fast ved at Nightie ikke ville have ham og at det hele aligevel var håbløst. "Jeg er jo aligevel dømt til at leve mit udsle liv alene!" sagde han - næsten uhørligt efter det 16. glas. Lady Miránna rystede opgivende på hovedet. "Du forstår det ikke, vel..?" "Hvad er der at forstå..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 16:58:50 GMT 1
Hva' har han gang i?!?! Skulle han bare sidde det og fuldstændig nedgøre alt det de havde sammen? Det kunne han ikke tillade sig! Hvad med alle de gode ting de havde sammen? alle de gode ting de havde oplevet?? Som den første gang de var kommet op og skændes. De havde råbt ad hinanden i hans rum, og hvad havde det ikke endt med?! Hvis det ikke var totalt hengivelse til hinanden, så var der overhovedet ikke noget der var det! Næste gang han sagde noget på den måde...! Så skulle hun fandeme nok brase ind og fortælle ham et og andet! Så kunne det være lige meget om det var et pinligt optrin, han skulle ikke bare ligge dér og benægte det hele! Og så... 16 glas?? Det var jo halvvejs til så mange han havde drukket da det med Kerronitta skete! Så langt måtte han ikke gå! Hun kunne ikke lade ham gøre det her ved sig selv! Eller ved lady Miránna! Eller ved Nightie selv!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 17:09:36 GMT 1
"Og så siger vi farvel til Alkohol!" sagde Miránna strengt. Hun løftede glasset op og lod det - uden at tøve - falde ned på gulvet så det gik itu med et højt *klir*. "der er INGEN der har godt af at drikke - det ved vi begge 2!" "Ja ja, bare slå min sidste livsglæde i stykker!" Mumlede han gnavent. "Nu ikke noget med at blive grov, bare fordi at du er lettere berusede!" hun kunne ikke lade hver med at smile lidt. "Du for en djævelsk hovedpine i morgen!" "Hvad ved du om dét?!" Sagde Ad'ronakk samenbidt. "Du trænger bare til en god nats søvn!" sagde hun venligt. "Du burde tage hjem ad! Du kunne godt bruge noget hvile og stilhed..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 17:12:41 GMT 1
Brilliant løsning! Bare han nu ikke teleporterede...! Ellers kunne Nightie jo bare lade som om hun kom nede fra markedet, og så "fik øje på ham"? Det var vel det værd? Noget havde hun da lært af det hér. Lady Miránna havde meget hjerne! Flink person! Nightie måtte notere sig, en dag at møde hende.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 17:16:54 GMT 1
"Som du vil..." sagde Ad'ronakk gnavent og så skuffet ned på det knuste glas på gulvet. "Tager du til Vindarro?" spurgte hun venligt. "Hvis du gør, så går der nok noget tid inden jeg ser dig igen..." "Naarh... Jeg tager til Hovedstadens slot. Alle administratorer har hver deres kammer dér... det kan jo være at jeg dumper forbi en dag igen... Du er jo den eneste kvinde der ikke har råbt og skreget af mig endnu..." Lady Miránna skulle lige til at sige noget, men hun nåede det ikke før Ad'ronakk var forsvundet...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 17:23:59 GMT 1
"Typisk!" Tænkte Nightie (Åbenbart? ). Så teleporterede han! FLOT! Og nu var det allerede hen af hvad,,, 5 - 6 tiden? Nightie gad næsten ikke til at gå tilbage igen. Men det kunne hun jo blive nød til? Mon Ad'mina og Enedar stadig var på markedet? Haha, sikkert! Det kunne lige ligne dem! Nightie listede af igen. Da hun var uden for se-vidde (Det er der godt nok ikke noget der hedder, men jeg skulle lige bruge et ord!) spurtede hun tilbage mod byporten. Igen, et nuttet smil til vagterne. Længe leve vagter som ikke stillede spørgsmål! (^^) Nu var det bare om at finde de andre...
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 17:30:28 GMT 1
Lady Miránna knipsede med fingrende og strags kom 2 tjenere løbende ind for at gøre rent efter glasset. "Sikke et mandfolk Ad'ronakk er..." Mumlede hun stille med et smil. "Men en smule opgivende på nogle punkter..."
Denne Topic er låst ^^
|
|