|
Post by Enedar on Oct 29, 2007 21:23:04 GMT 1
"Ja.. det gør vi nok..." sagde Enedar, og tog en dyb indånding. Den friske efterårs luft fyldte hans lunger, og han nød at være udenfor igen, selv om han nu, efter at hans hyberaktive flip, ikke var så glad for de mange mennesker. Han blev altid halv irriteret, når han ikke kunne identificere alt og alle omkring ham. Hans ansigtsudtryk blev en smule tynget af hans tanker...
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 21:29:51 GMT 1
Ad'mina studerrede tilfreds sit nye armbånd. Hun var selv ret glad for det. "Nå... Men hvad skal vi så finde på imens? Nightie og min bror laller jo nok bare rundt i evig lykke lige nu et eller andet sted..."*
Dørhåndtaget ind til rummet blev trygt ned og ind i rummet kom en halvelver-kvinde. Hun var klædt i en kjole der med sikkerhed havde kostet en latterligt stor sum guld. Hun var rimeligt høj - men stadig ikke så høj som Ad'ronakk. Hendes halvspidse øre stak frem bag det lange, blonde hår. "Og dig som sagde at du først ville komme sent i aften?" Ad'ronakk så smilende på kvinden. "Jeg er da ikke den eneste der møder op tidligt!" sagde hun og lo en hjærtelig, lys latter.
*: Yeah... Right?? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 21:36:17 GMT 1
Stilfuld, klassisk, elegant, flot. Helt klart vildt flot! (Nå nå? Hvordan skal dét tolkes? O.o) Et forståeligt valg, men stadigvæk ikke tilgiveligt. Et eller andet sted, synes Nightie faktisk, at det her udviklede sig meget interessant...? (What is wrong with her?! XD)
|
|
|
Post by Enedar on Oct 29, 2007 21:37:06 GMT 1
"Tjah.. vi kunne bygge et tempel med et enormt alter og dyrke dig som en gudinde*!!" Enedar smilede drilsk, de evige menneskers vrimmel kunne ikke stoppe hans påvirkning af Ad'mina.. hun gjorde ham altid så.. lykkelig.. !! ^^
* Vi beklager meget, denne karakter blev midlertidigt påvirket af dens forfatters utrolige længsel efter en hvis person som ingen der skriver i dette forum kender noget som helst til.. kun lidt.. X)
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 21:51:51 GMT 1
Ad'mina krammede Enedar. "Nej, hvor er du sød!" sagde hun leende. Der var en tanke der pludselig slog ned i hende. "Jeg har aldrig mødt din far!!" nærmest råbte hun.
Ad'ronakk satte sig op i sengen og så på kvinden. "Miránna, hvor er det dog rart at se dig igen!" Miránna så på det halvtomme glas der stod på bordet. "Ulykkelig kærlighed?" spurgte hun venligt med et lille smil. Hun satte sig på stolen overfor sengen. "Hvor mange glas har du drukket?" "det er mit 2. ..." sagde Ad'ronakk og trak lidt på skuldrene. "Nå! jamen så er det vel ikke noget der ikke er til at komme over?" lo Miránna højt. "Da Keronitta gik fra dig drak du 32!!" "Hmm.. Jeg glæmmer aldrig den hovedpine jeg havde dagen efter..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 21:54:49 GMT 1
Hvis det ikke var fordi Nightie var SÅ go' til at være lydløs i sine råb, havde man kunne høre et stort, skingert "32?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Whaaaat?!". Det har havde da taget en MULTI interessant drejning!
|
|
|
Post by Enedar on Oct 29, 2007 22:00:12 GMT 1
Det første Enedar gjorde var at gå i chok. Hvor uhøfligt var det lige, både over for hende, og hans far?! Hvad tænkte han på?!? Han havde friet til hende, og han havde ikke sagt noget til sin far endnu. Men lejligheden havde jo egentlig heller ikke budt sig før nu.
"Nej.. det er jeg ked af.. men lejligheden har heller ikke budt sig.." sagde han, lidt stille og skamfuld.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 22:04:58 GMT 1
"Jeg vil rigtig gerne møde ham! Skal vi ikke besøge ham, Hva' hva' hva' hva'??" Ad'mina hoppede op og ned i cirkler omkring Enedar. Hun ELSKEDE at møde nye mennesker. Og Enedar måtte jo have sin strålende personlighed ét eller andet sted fra, ikke? ( XD )
Ad'ronakk tog om glasset og begyndte tænksomt at svinge indholdet rundt i bunden af det. Han sukkede dybt. "Nå, hvad med at fortælle mig om det?" Miránna kiggede smilende på ham. "Tjah..." Han drak en smule af den krystalklare væske. "Niphedoria - hende har jeg vel fortalt om ikke? - teede sig meget mærkeligt her tidligere i dag. Hun virkede næsten vred.. Det var næsten som om at jeg havde slåede hele hendes verden i stykker for hende." "Niphedoria..? Hende den - som du siger - 'Skønne' sirene som du så længe har været SÅ tæt på at frie til?"* "Ja... det er hende..." Ad'ronakk lagde sig igen til rette på sengen efter at have tømt glasset.
*: Og hvad siger Nightie så til DET?? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 22:09:08 GMT 1
"Niphedoria... DIN KLAPTOSK!"* Nightie slog sig selv på panden, med flad hånd. "Tosk!" Og så havde hun tænkt alt muligt, og så var det bare totalt forkert! Hun måtte holde op med at drage forhastede konklussioner!
*En klaptosk er et meget dumt dyr! XD Totalt nedgørelse af et fiskevæsen! ^^
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 22:15:58 GMT 1
Ad'ronakk fyldte glasset igen og tømte det halvt på få sekunder. "Ad'ronakk, min ven. Du burde altså holde op med det dér... Vi ved begge 2 at du for den værste hovedpine i morgen, hvis du bliver ved!" "Hvem bekymrer sig dog om dét?" Sagde han ligeglad og tømte resten af glasset. "3." Talte han højt. "Hvis jeg ikke kan løse mine problemer, må jeg drukne dem!" Miránna rystede opgivende på hovedet. "Kan du ikke uddybe det som din elskerinde gjorde tidligere i dag? Jeg vil da gerne hjælpe..." "erlig talt virkede det bare som et utroligt desperart forsøg på at få opmærksomhed... Som om at hun var utroligt jaloux..."
|
|