|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 22:18:30 GMT 1
"Årh, du er utroligt tæt på sandheden Ad'ronakk" tænkte Nightie. Som nu tænkte tilbage på de svage "tilhængere" hun havde set tidligere på dagen. Nøj, hvor de pissede hende af! De skulle ikke bare stå der og stor savle over hendes kæreste! HENDES kæreste! De kunne værsego' finde deres egen kæreste! Den eneste Nightie nogensinde kunne dele Ad'ronakk med, var Kerronitta. Men det gjorde hun vist allerede... Sådan, halvt.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 22:27:37 GMT 1
"der er mange kvinder der jagter dig, Ad'ronakk..." sagde Miránna stille. "Hun forsøger nok bare at passe på dig." "Ved at råbe af mig og kalde mig for 'Hvad ved Jeg'?... Hun nævnte faktisk dig et par gange..." Endnu et glas forsvandt og et nyt dukkede op... "Ah! Så forstår jeg det bedrer! Og hvad var det liiiige at du sagde om mig?" Hun kunne ikke lade hver med at smile. "Ikke noet specielt, tror jeg... Bare noget om at vi nød hinandens selvskab og at vi så hinanden af og til ved aftentide..." "Ad'ronakk, dog!!" Hun slog en hånd op for munden og fniste. "Sirenen må jo tro at vi er elskere!" "Hvad?!" Ad'ronakk blev så overraskede at han satte sig op i sengen. "Os? Elskere? Det ville jeg da ikke..! Dig og mig?" Ad'ronakk lo en høj og klar latter. "det er jo latterligt!! Vi er jo de bedste barndomsvenner!" De lo sammen i noget tid over den sjove misforståelse...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 22:31:40 GMT 1
"Flot gættet! Kvinden har ogse hjerne! Ser man deet!" Tænkte Nightie, glag for at hun ikke selv skulle til at forklare det hele. Pinligt! O.o Men så igen, lod det til, at Lady Miránna forstod hende. Så var det på plads. Godt nok... Det var liige før, at hun begyndte at synes om Lady whats-her-face. Det navn Nightie havde givet hende var nok ret respektløst, men det lød sjovt! Totalt tilgivet, dér!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2007 22:37:12 GMT 1
"Så forstår jeg jo det hele meget bedre!" sagde Ad'ronakk. "Selv DU for aldrig helt styr på os kvinder, Ad'ronakk!" lo Miránna. "vi har nogle uforudsilige opfattelser af ting engang imellem..." "Ja, det har jeg efter hånden oplevet ind til Flere gange... Jeg skylder vist Nightie en undskyldning... Og mig som troede at hun bare skabte sig..!" Miránna smilte venligt til ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2007 22:39:47 GMT 1
"Ha Ha! HA!" Det kunne Nightie kun give ham ret i, selv om... Hun nok også skyldte ham en undskyldning. Hun burde ikke ha' taget det på den måde. Nå, gad vide om hun skulle liste tilbage af? Hun var jo ligesom kommet til bunds i det hele? Bare de ikke opdagede hende...! Det ville være EKSTREMT pinligt! O.o
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 15:03:42 GMT 1
"Men hvor længe er det enlig at du har grublet over din forlovelse med hende..?" Miránna smilede nysgerrigt til ham. "Du ved at jeg elsker dén slags sladder!" "Det har vel enlig stået på i et stykke tid nu..." Sade Ad'ronakk og tømte endnu et glas. "En måneds tid, i hvert tilfælde..." Ad'ronakk fyldte endnu et glas med den krystalklare væske og tømte det mens Miránnas bekymrede blik hvilede på ham. "6 glas..." sagde han og lod sig dumpe ned på sengen med et hånd der træt lå på hans pande. "Ad'ronak, min ven, jeg kan altså ikke lide at du drikker hver gang at du er deprimerrede over kærligheden..." "Det er jo ikke fordi at det sker ofte for mig..." sagde han ligegyldigt uden at se på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 15:45:39 GMT 1
En hel måned?! Det var jo vildt langt tid! Og det havde hun ikke selv lagt mærke til?? Nightie havde da godt nok haft en svag opfattelsessans for tiden...! Nu kunne hun vel lige så godt blive hængende... Hun gad ikke til at gå tilbage. Ad'mina og Enedar havde sikkert fundet på noget at lave!^^
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 15:56:14 GMT 1
Ad'ronakk og Lady Miránna snakkede lidt sammen og hun spurgte ind til Ad'minas forlovelse. "9..." Ad'ronakk stilte igen det tomme glas fra sig. Han var begyndt at vippe lidt fra side til side og han så pludselig meget træt ud, men ellers var der ingen tegn på at alkoholen havde nogen virkningen på ham. "Ad'ronakk! Nu stoppe du!" udbrød Miránna pludselig. "Det var jo bare en misforståelse!" "måske..." Ad'ronakk havde igen lagt sig ned på sengen. "Men jeg kommer jo altid til at stå i dårligt lys for hende... Mine dårlige sider fremhæves altid overfor hende..." Miránna sagde intet.. Stirrede bare på Ad'ronakk der lå på Ryggen på den store seng.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 16:01:43 GMT 1
"Det gør de da ikke!!" Havde Nightie lyst til at råbe. Hun kunne da ikke bare sidde der og høre på ham selv, bebrejde sig selv! Men hun stolede nu på, at Lady Miránna ville tage sig af ham. Hun virkede hel fin. Veent lige lidt! Havde han sagt 9 glas?? O.o 9 glas var mange!! Sådan en skabs-alkoholiker! ( )
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 16:08:15 GMT 1
"En af de første situationer hun så mig i, var da jeg stak et sværd igennem min lillesøster og forbandede hende..." Fortalte han stille og dækkede ansigtet i hænderne. "Lidt efter så hun mig halvt døende, efter dét på Sørkeklippen og her tidligere i dag skæntes jeg med hende..." Miránna sagde stadig ikke noget. Hun nikkede bare stille og lyttede. "Det hele har jo bare været den rene elendighed hun har set mig i... Selvfølgelig vil hun ikke giftes med mig!" Han fjærnede hænderne fra sit ansigt. Han så ikke rask ud...
|
|