|
Post by Niphedoria on Jan 3, 2008 20:31:03 GMT 1
Nightie gik ned af de mange trapper og hen mod den store port. Hun havde pludselig følt sig indelukket og fik en trang til at være udenfor. Bare udenfor. Hun havde faktisk også en irreterende hovedpine, som ikke ville gå væk. "Det var da som bare bloody..!" tænkte hun til sig selv mens hun stadig var på vej hen til porten. Lige inden hun gik helt ud, kiggede hun op mod tårnet, hvor hende og Ad'ronakk havde tilbragt aftnen sammen. Hun smilede ved tanken, og gik så videre.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2008 20:43:02 GMT 1
"Blåpige!!" Var der en stemme der råbte, og en skygge dumpede ned for fødderne af Nightie. Ad'neko smilte stort og begyndte at grine højt da han så hendes ansigt. "Flot spring!" Sagde Ad'mina og hoppede ned på den anden side af Nightie, lige bag hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 4, 2008 20:46:45 GMT 1
"Gargh!" Nightie kunne have hoppet en halv meter op i luften af overraskelse. (xD) "Wooah, godt gået!" Hun klappede begejstret sine hænder sammen, og smilede til Ad'neko. Han var bare det mest nuttede...!
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2008 20:51:55 GMT 1
"Yay!" udbrød han højt, uden nogen speciel grund og slyngede sine arme om livt på Nightie. Han kunne ikke nå højere. Han trykkede sit hoved mod hendes mave og spurgte alvorligt. "Du ville aldrig tage mig væk fra Far, vel?" Ad'mina smilte bredt. Hun kunne nu godt lide sin lille nevø. Han lignede Ad'ronakk og havde hendes energi.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 4, 2008 20:58:38 GMT 1
"Nej, aldrig" svarede Nightie ham, og klappede ham let på hovedet. Hvor var det spørgsmål kommet fra? Hm, børn var slet ikke så dumme endda! x) Hun smilede skævt til Ad'mina, "Og hvad har i så lavet?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2008 21:07:56 GMT 1
"Ikke noooooget!" Sagde Ad'mina med et bredt smil hun med vilje fik til at se meget mistænkligt ud. "Hvornår er jeg gammen til at lege voksen-lege?" Ad'neko smilte spændt op til Nightie. *Host* Ad'mina rødmede og kløede sig i baghovedet. "Ikke før om laaaang tid, Neko!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 4, 2008 21:20:31 GMT 1
"Haha! Nå nå! Der er nok nogen der så noget!" grinede Nightie, og aede Ad'nekos kind. Han mindede så meget om hans far, og lignede ham mere og mere for hver gang hun så på ham. "Nej, ikke før om meget lang tid!" sagde hun, og nikkede for at bekræfte det.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2008 21:25:25 GMT 1
"Øv!" Han gav slip på Nightie og lagde i stedet armene over kors med en sur mine. "Voksne for også altid lov til alt det sjove!" Endnu et pludseligt host kom fra Ad'mina og hun himlede uskyldigt med øjnene. "Nå, men hvor kommer du så ellers fra?" Spurgte hun Nightie med et stort smil. "Og hvor blev Mr. Familie-far af?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 4, 2008 21:29:52 GMT 1
Muhaha! Han mindede VIRKELIG meget om sin far! Skønt! XD "Jeg kommer faktisk lige fra hans værelse!" svarede Nightie, og håbede Ad'neko endnu ikke var begyndt at sætte 2 og 2 sammen. "Han sov, jeg ville ikke vække ham".
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2008 21:37:03 GMT 1
"Ville ikke vække ham?" Ad'mina smilte til hende med et lumsk smil. "Sødt..!" "Blå dame!" Ad'neko rev igen lidt i hendes tøj for at få hendes opmærksomhed. Han var åbenbart et meget opmærksomhedskrævende barn. "Blå dame! ... Hvad er det nu lige at du hedder?"
|
|