|
Post by Niphedoria on Jan 4, 2008 23:42:43 GMT 1
"Hvor Ad'ronakk går, går jeg!" svarede Nightie bestemt. Han skulle ikke gå nogen steder uden hende, specielt ikke farlige steder.
|
|
|
Post by Enedar on Jan 4, 2008 23:47:07 GMT 1
"Årrhh, hvorfor tænker jeg mig ikke om?!" Manden havde sat sig på en bar græsplet, uden noget som helst i nærheden til at hjælpe ham med at komme op igen. Han prøvede mange gange selv, men ligemeget hjalp det. Til sidst sad han i græsset, og sukkede trist mens han pustede. "Det er heller ikke let at ha' mistet sit ben, på min alder... "
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2008 23:51:19 GMT 1
Ad'mina kiggede over mod manden, gjorde en hurtig hånd-bevægelse og han fløg hurtigt op fra sin sideplads. "Hér." Sagde hun og ragte ham en lille pose der klirede af nogle få sølvmynter. "Gå op til Biblioteket, find Eonár og bed ham hjælpe dig med dit ben. Hav ved hvor du kan gå hen eller hvad du skal gøre. Tak for hjælpen." Hun smilte hvorefter hun irriterret satte hænderne i siden. "Hvor bliver de dog af?!"
|
|
|
Post by Enedar on Jan 4, 2008 23:57:10 GMT 1
Manden takkede hende endnu en gang, humpede så lidt op mod slottet, men vente sig om igen, og sagde så: "En ting jeg undrer mig meget over ved nyheden, er varulvene. De plejer aldrig at færdes i flok. Der er noget helt galt..." Mumledende humpede han op mod slottet igen..
|
|
|
Post by Administrator on Jan 5, 2008 0:09:16 GMT 1
Endelig kom en lille flok mennesker løbende ud af slottets porte. De var alle klædt i sort og grønt der lyste stærkt op. Ad'neko havde hurtigt fået trukket en Administrator-kofte over hovedet, så man kunne se at han var på deres side, eller bare fordi at Ad'ronakk ikke kunne lade hver. (Han så jo så nuttede ud i den!! XD) Iblandt dem var Ad'ronakk, Ad'máran (En mand med horn i panden der hærskede over minutaurenes lande mod nord), Ad'attiko (Dværge-fyrsten), Ad'mina - Ad'mias Tante - (En menneske-hærsker) og Ad'génno og Ad'rénno som Ad'ronakk hurtigt havde tilkaldt. De gik alle med hastige skridt over mod Ad'mina og Nightie. Ad'mina smilede kort til hende. "Nu sker der endelig noget, hva?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 5, 2008 0:14:00 GMT 1
"Det er der, i aller højeste grad!" nikkede Nightie, og kiggede over på Administratorerne. Ad'neko og Ad'ronakk i de samme farver. Så blev det ikke meget bedre! /dåne xD/ "Så er spørgsmålet bare, om det er en god ting eller en dårlig..."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 5, 2008 0:20:10 GMT 1
"Ad'mina, hvad er der i vejen?" Ad'ronakk gik i spidsen for gruppen sammen med sin søn. Ad'mina forklarede kort hvad hun havde hørt og alle Administratore udvekslede tænksomme blikke. "Nå!" sagde Gé og slog hænderne sammen. "Vi må jo hellere komme af sted og få det undersøgt!" Kom det fra Ré. "Med det samme." (Gé) "Bestæmt!" (Ré) Ad'ronakk bukkede sig ned til Ad'neko og sagde med et faderligt smil. "Nu bliver du sammen med Nightie, og så passer hun på dig ind til jeg er tlbage, er det ikke i orden?" Han tænkte ikke det mindste på at Nightie også ville med.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 5, 2008 0:23:40 GMT 1
"hva' snakker du om? Jeg skal med dig!" Nightie kiggede på Ad'ronakk med det der don't-argue-with-me! blik. "Hvis du skal derhen, så skal jeg med!"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 5, 2008 0:28:32 GMT 1
"Ikke tale om!" Sagde Ad'ronakk alvorligt og så omsorgsfulgt på hende. "Du bliver her hvor der er sikkert og ikke det mindste spor af fare!"
"Nu begynder de at diskutere, ikke?" (Gé) "Helt sikkert..." (Ré) "Jep, det gør de." (Ad'mina) "Det gør de enlig ret tit, gør de ikke?" (Gé) "I skulle bare vide..!" (Ad'mina) "Meget tit. tror jeg..!" (Ré) "Det var da ikke særlig hyggeligt..!" (Gé) "Nej.. Ikke hyggeligt..!" (Ré) "Tjoh.. Enligt..! ^^" (Ad'mina)
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 5, 2008 0:33:37 GMT 1
"Jo! Jeg skal med!" Nightie begyndte på sine irritations-prik. Prik, prik, prik. "Jeg har ikke brug for at blive beskyttet hele tiden,.." Fattede han det dog ikke snart?
|
|