|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 17:39:35 GMT 1
"Det spiller jo ingen rolle hvad jeg vil, gør det?!" Råbte Ad'ronakk højt. "Ad'ron..!" Nåede hans mor at sige, før han råbte vidre. "Det eneste der spiller en rolle er, hvad jeg er FØDT til at være!" Han knyttede begge hænder og slog dem hårdt ned i bordpladen. Kvinden slog begge hænder op foran munden og gispede. "En dræber-maskine!"Skreg han "Er det ikke det jeg er født som?! Er det ikke det eneste jeg skal her i livet?!" "Behærsk dig, Ad'ronakk!" Sagde hans far højt, men det hjalp ikke det mindste.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 17:43:28 GMT 1
Ga! En dræbermaskine? Det lød så knap så normalt! O.o Ja, okay. Det virkede godt nok lidt spøjst, men sådan var mennesker. Spøjse! Nightie fandt det dog ikke påvirkende på hendes forhold til Ad'ronakk. Der skulle mere til.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 18:07:53 GMT 1
"Jeg vil ikke behærste mig!" Skreg han, væltede en stol omkring, gik ud af døren og smækkede den after sig med et hørt brag. Den lille Ad'mina sneg sig efter sin bror uden af hendes forældre opdagede det. Ad'ronakk gik med hastige skridt ned af den lange koridor. En af tjenestepigerne stod i gangen da. "Sir Ad'ronakk!" Sagde hun høftligt og nejede da han gik forbi, men han skubbede bare til hende med en brutal bevægelse og snerrede. "Du står i vejen, tøs!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 18:11:03 GMT 1
Jamen hallo! Sådan behandler man ikke andre! Eller, ikke dem som ikke har fortjent det! -.-' Godt at det var et overstået kapitel. Havde han opført sig sådan nu, havde Nightie godt nok smækket ham et par på skrinet. Nå...
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 18:19:14 GMT 1
Han gik ud, der hvor han havde kæmpet med Ad'mina ca. 10 år senere. Det var høj-sommer så blomsterne var farvestrålende og der var mange af dem. Han plukkede forsigtigt en rød slomst og så på den med et blik der var så trist at det næsten kunne skære en i hjertet. Han så på et par piger der stod og stirrede på ham, fra den travle gade. Han gik hen til den ene og sagde et eller andet der fik hende til at rødme. Ad'mina blev et godt stykke væk, så det var ikke til at høre hvad der var.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 18:26:22 GMT 1
Åhh Gud. Selv den gang var der svalere over alt. Men det var ikke noget der ikke kunne overkommes. Nightie ville egentlig gerne ha' vidst hvad det var Ad'ronakk havde sagt. Men det kunne være ligemeget... For øjeblikket, i hvert fald.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 18:32:32 GMT 1
Ad'ronakk smilte sukkersødt til pigen og lod bagsiden af sin hønd køre over hendes kind. Hun sagde et eller andet der fik ham til at smile triumferende. Han strøg håret tilbage fra hendes øre og satte den røde blomst ind bag det. Det sidste Nightie nåede at se før hun var tilbage i 'virkeligheden' var Ad'ronakk der kyssede pigen.
"Og så for du ikke mere viden nu!" Sagde Ad'mina med et smil. "Og sådan var hverdagen for Min bror... Dét og så de sædvanlige træningstimer for administratorer, selvfølgelig. Det er faktisk lidt sjovt! Før Kerronitta var Ad'ronakk faktisk lige så slem som Ad'mérean*!" lo hun højt.
*: Ad'minas yngste bror. Alle husker vel hans trang til falk af det modsatte køn, ikke sandt? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 18:36:36 GMT 1
"Åhårh! Ser man deeet..." Nightie kiggede skeptisk på Ad'mina, men smilede så. "Det var da ikke så slemt!" Det sidste havde da lige fået hende til at tænke et par ting, men det var fortid. Og det var det der talte ^^
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 18:40:37 GMT 1
"Godt du tager det så let!" Sagde Ad'mina glad. "Jeg mener, jeg tør slet ikke tænke på hvor mange piger der var før dig*! Sjovt at du kan leve med det den en undskydning eller noget..! Hver nat var det en ny pige, forstår du! Nogle gange flere på én gang! Jeg..! Hov.. Nu skal jeg nok holde mund!" Ad'mina kløede sig i baghovedet og smilte forlegent til Nightie.
*: Og det er så sådan noget man ikke skal sige! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 18:43:35 GMT 1
"a-HA!" Nightie kiggede over på Ad'ronakk. For sært! Det kunne man da ikke forestille sig? "Du fangede mig på en god dag. Så... Jeg tror bare jeg lader det ligge" hun prikkede til Ad'mina igen.
|
|