|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 18:55:07 GMT 1
Ad'mina knækkede sammen i den ene side. "Du ved at jeg er kilden!" sagde hun og prikkede igen. Ad'ronakk kom hen og lagde en arm på skuldrende af dem begge to. "Nogle samtaler som jeg ikke må være med i?" Smilte ham. "Nej-nej!" Skynte Ad'mina sig at sige - næsten lidt for hurtigt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 19:02:14 GMT 1
"Slet ikke...!" Nightie smilede stort, og samlede sine hænder bag hendes ryg. Hun kunne næsten ikke lade vær' med tænke over, hvor mange kvinder dén hånd, der nu rørte ved hende, havde rørt. "Du skal bare lade det ligge. Husk det nu, nøgleordet er FORTID!" tænkte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 19:05:48 GMT 1
"Nightie, er der noget galt?" Spugte han med et smil og stilte sig op foran hende. Han lod begsiden af sin hånd glide over hendes kind og smilte til hende, på samme måde hun lige havde set ham gøre ved den pige for ca. 10 år siden. Måske var det efter hånden belvet en indøvet bevægelse.. Hvem ved?
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 19:10:58 GMT 1
Et kort øjeblik lod Nightie hendes øjne følge Ad'ronakks håndbevægelse, men kiggede så op på ham og svarede med et skævt smil "Næ næ!" Fortid, fortid, fortid. Nøgleordet er fortid. Godt så. Der var ikke noget galt, ikke noget der skulle diskuterres. Alt var som det skulle være... Næsten.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 19:34:10 GMT 1
""Du ser altså ikke helt godt ud..." sagde Ad'ronakk og så på hende, som om at hun var en åben bog han sagtens kunne læse uden problemer. Han strøg håret væk fra hendes ansigt og kyssede hende. Han smilte sødt til hende. "Fortæl mig det bare..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 19:41:29 GMT 1
"Nix..! Og desuden, så ser jeg altså godt ud!*" Nightie prikkede til Ad'ronakk. "Så fat det da, jeg siger det ikke!" tænkte hun. Hun vidste man helst ikke skulle tage "den slags" fortids minder op når han var i godt humør. Det ville ikke være det værd.
*: Kunne ikke lade vær'! XD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 19:46:42 GMT 1
"Kom nu!" Sagde Ad'ronakk med et alvorligt smil. "Der er noget galt, det kan jeg se på dig!" Ad'neko trak i Ad'ronakks bukseben, men Ad'mina skynte sig bare at tage ham i hånden og gå væk med ham. "Jeg tager mig af ham hér!" sagde hun med et skævt smil og mærkede at hun rødmende. Hun forsøgte at se uskyldig ud, men det blev bare til en forlegen grimasse. "Hvad ér der med jer..?" Ad'ronakk satte hænderne i siden og så skiftevis på dem. Ad'mina listede afsted med Ad'neko, så der kun var Ad'ronakk og Nightie tilbage.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 19:50:57 GMT 1
"Ikke noget" svarede Nightie, stadig fast besluttet på ikke at sige det. Ikke endnu. Ikke før hun virkelig mente hun havde brug for at snakke om det. Hun kørte sine fingre sit hår, og kiggede på Ad''ronakk. Nej, hun ville ikke sige det. Det var heldigt hun havde arbejdtet på at "holde masken" eller hvad man kunne kalde det. Hun havde ikke tænkt sig at vise det mindste tegn på at der var noget galt. For så længe der ikke var det, så kunne hun blankt afvise hans spørgmål.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 19:55:03 GMT 1
"Jeg må nu sige at du holder masken godt, Nightie!" Sagde Ad'ronakk med et smil. "Men du glæmmer noget. Dine øjne... Dine store, smukke, uimodståelige øjne." Han lade en hånd på hendes kind og så dybt ind i dem. Så dybt, at det næsten virkede uhyggeligt. "Jeg kan se det på dig, Nightie... Der er et eller andet der plager dig. Og jeg vil ikke lade det mindste plage dig, det ved du godt!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 23:35:49 GMT 1
"Ja, det ved jeg. Og du ved at jeg ikke vil sige det alligevel." svarede hun. Bloody øjne! Hvordan skulle man også kunne holde styr på dem nå?! Hun stalte sig på den typisk ej-helt-ærligt måde, med sine hænder fast placeret på hendes side.
|
|