|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 11:45:37 GMT 1
Ad'mina gengældte hendes kram, men sagde så, dybt alvorligt. "Du ved slet ikke hvordan han plegede at være, vel..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 11:48:40 GMT 1
"Ha,.. Faktisk nej." Nightie din torsk! Sådan noget skal man da vide!! (-.-') Hun kiggede over på Ad'ronakk. Han var da vildt sød! Men igen, ikke en man ville ønske som sin uven! XD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 11:54:27 GMT 1
"Hmm..." Ad'mina tænkte så det knagede. "Jeg ville jo nødig skabe splid mellem jer, men på den anden side, så er det da sådan noget man skal vide om sin Forlovede, er det ikke..?" Hun lænede sig op af vægen med armene over kors og så over på sin bror. "Han har godt nok ændret sig meget fra den gang jeg var lille... Jeg vil næsten påstå at jeg var bange for ham den gang... Selv før at jeg smed Keronitta væk..." Hun lo lidt. "Men der er jo ingen grund til at vise dig det! Han er jo ikke sådan mere!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 16:57:46 GMT 1
Nightie hævede det ene øjnbryn på en "Aha" måde. Bange?? O.o "Sig det!" Hun begyndte at prikke til Ad'mina. Nu havde hun jo vækket hendes nysgerrighed. Så slemt kunne det da heller ikke være! ^^
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 17:10:09 GMT 1
"Nej!" Sagde Ad'mina og slog begge hænder op for munden, som for ikke at sige mere. Aligevel snakkede hun videre. "Det kan godt være at det er lang tid siden, og at Ad'ronakk har ændret sig så utroligt meget siden, men der er en lille chance for at det aligevel kan skabe problemer mellem jer! Det vil jeg ikke være skyld i!" Hun så alvorligt på Nightie men brød så ud i latter. "Stop så med at prikke til mig! Det kilder!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 17:13:14 GMT 1
"Muhaha! Næ!" Nightie begyndte at prike til Ad'mina med begge hænder! X) "Sig det så!" Skabe problemer, måske! Who cares? XD "Der skal rigtig meget til for at skabe problemer mellem ham og mig, så sig det!" blev hun ved. Nu kunne hun jo lige så godt få det at vide.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 17:15:41 GMT 1
"Okay - okay - bare du stopper!!" lo Ad'mina højt med tåre i øjnene. "Men så må du forberede dig på endnu en minde-rejse..! Det er noget der ikke kan forklares med ord, men skal sees."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 17:19:09 GMT 1
"Haha, okay" Nightie gav hende lige et sidste prik, og gennemgik lige en "forberedelse". "Sådan, jeg er minde-rejse parat!" sgade hun, og smilede til Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 17:27:30 GMT 1
"Godt nok." Ad'mina smilte til hende og lukkede øjnene.
Et par sekunder senere stod Nightie ved siden af en lille pige. Det pjuskede, sorte hår afslørrede hurtigt at det var Ad'mina i en alder af omkring 5-6. Hun stod og gæmte sig bag en søjle og så med skræmte øjne på noget der skete inde i mitten af rummet. "Og hvad hvis jeg ikke vil?!" råbte en 16-17-årig Ad'ronakk. Hans negle bordede sig ned i det bord han stod lænet ind over. "Brug nu din fornuft, min dreng." Sagde en mand der sad ved bordet roligt. Det var Ad'ronakk og Ad'minas far. "Din far har ret, Ad'ronakk..!" sagde en kvinde der muligvis kunne være deres mor. Ad'ronakks hænder rystede og hans kæber var fast presset sammen. Den lille Ad'mina krympede sig en smule ved synet af sin bror.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 17:33:41 GMT 1
Hm... Det så da ikke så farligt ud? En teenager der åbenbart var imod noget? Det kendte alle da. Men den lille Ad'minas reaktion gjorde Nighite en lille smule utryk. Men reagerede ikke på den måde pga. "ingenting".
|
|