|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 23:41:33 GMT 1
"Kom nu, Nightie!" Han tog hendes hoved i sine hænder og kyssede hende længe og inderligt. "Med de rigtige metoder kan jeg få dig til at sige alt, det ved du godt..!" Han tog hende ind til sig, lagde hendes hoved på sit bryst og vukkede hende lidt frem og tilbage*, "Jeg kan da ikke have at du går og tænker på noget negativt."
*: Hvem kan dog stå for dét? ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 23:46:38 GMT 1
*ahh... saaavle...* Tag dig sammen!! -.-' ... metoder, ja det ville være skønt! XD NEJ! Hun måtte ikke give efter for sådan noget! Kom så fisk! Tag dig sammen! "Jeg siger det ikke...!" Fortid, burde ikke irretere hende. Det gjorde det da eller ikke! Vel?? Naaah! Eller?... Næsten ikke.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 29, 2007 23:55:47 GMT 1
Ad'ronakk gav ikke slip på hende. Han hviskede stille ind i hendes hår, så stille at det var svært at høre. "Nightie.. Hvad er det du ikke vil fortælle mig?" Han kyssede hende på kinden og med den ene hånd begyndte han at kæle for hendes hår*, mens han stadig holdt hende ind til sig med den anden. "Der er ikke noget du ikke kan sige til mig, det ved du godt..!"
*: Muhaha! XD Svaghed!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 29, 2007 23:59:20 GMT 1
*SAVLE!!!*... Det ville være så nemt at bare give op nu, og plapre løs om det hele. Det ville... vækket op i alt for meget, som de kunne snakke om senere! Nightie trak sig fri af ham. Så længe han stod der og nussede hende, ville det være svært for hende at stå imod. Nu var det bare om at holde det kørende indtil han blev ligeglad. Og hvis hun kendte ham ret, så kunne det tage lang tid.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 30, 2007 0:05:50 GMT 1
Det gav et sæt i Ad'ronakk da hun trak sig fra ham. Det havde hun da aldrig gjort før! Selv ikke da de var helt nyforælsket! Og så nu, hvor de snart skulle giftes, trak hun sig væk fra ham? "Nightie, hvad er der dog?" Han så på hende med et uforstået blik. "Hvad er det der er så slemt at du ikke kan fortælle mig det..?!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 30, 2007 0:13:44 GMT 1
"Det er egentlig ikke slemt... Det er bare ikke nødvendigt at snakke om" Nightie fortrød lidt at hun havde trukket sig tilbage. Hun kunne ha sagt sig selv at han ville tage det på den måde. "Lad det nu bare ligge, okay?" Det var virkelig ikke en stor ting. Hun vidste bare hvor meget hans "fortid" gik ham på.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 30, 2007 0:23:32 GMT 1
"Jamen hvorfor så ikke fortælle mig om det..?" Ad'ronakk gik et skridt hen mod hende med en forvirret mine. "Det må jo være noget siden du forsøger at gæmme det på dén måde!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 30, 2007 0:28:53 GMT 1
"Ad'ronakk, det er virkelig ikke noget! Ikke noget du har brug for at vide..." Nightie gik hen til ham igen, og lagde en hånd på hans kind. "Jeg kunne jo bare ha' ladet være med at virke interesseret" hun smilede til ham.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 30, 2007 0:36:02 GMT 1
"Virke interesseret..!" Gentog Ad'ronakk med et ansigtudtryk der så utroligt skuffet, vredt og trist ud på én gang. "Ikke noget jeg har brug for at vide?!" Han greb nightie om skuldrende og så på hende med Død-alvorlige øjne. "Hvem er han..?" Sagde han meget lavt. Næsten hviskende. "Hvem er han?!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 30, 2007 0:42:39 GMT 1
Nightie så dobbelt så forvirret ud. "Hvem er hvem??" Ad'ronakk havde aldrig reageret på den måde før... Aldrig kigget på hende på den måde før. For satan! Hvorfor tog han det også på den måde?!
|
|