|
Post by Administrator on Jan 1, 2008 16:32:49 GMT 1
"Kan du huske den gang til din særmoni?" Sagde han og holdt hende ind til sig. "Det føles som så utroligt længe siden, ikke? Jeg kan næsten ikke huske hvordan mit liv var uden dig. Jeg er så glad for at Ad'mina fik overtalt mig til at komme dén dag."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 1, 2008 16:45:05 GMT 1
"Det var bare fantastisk..."* sagde Nightie stille, og huskede tilbage. Var det virkelig kun omkring et halvt år siden, de først havde mødtes? Og de havde ikke en gang kendt hinanden i mere end nogle få timer, før de var gået videre til "næste stadie"... Hun havde næsten helt glemt det om Ad'ronakks fortid, da han nævnte "Hvordan mit liv var uden dig". Men nu kunne hun sagtens huske det.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 1, 2008 17:27:16 GMT 1
"Det virker stadig som om at der er noget der går dig på..." Sagde han og så ind i hendes store, blanke, sorte øjne. "Men hvis du ikke vil dele det med mig..." Han strøg hende kærligt over håret. "Så kan jeg jo ikke tvinge dig. Jeg ville ikke leve op til dig, hvis jeg gjorde den slags ting... Undskyld det før." Han kyssede hende på siden af hovedet og tog hendes hænder. De var på en eller anden måde mindre og mere feminine end dem hos menneske-kvinder.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 1, 2008 17:41:13 GMT 1
"Det' okay." Nightie smilede til Ad'ronakk, og var glad for at de var kommet videre i samtalen. Det var da helt ustyrligt som hun holdt af ham. Hun kunne slet ikke lade vær' med at tænke på ham hele tiden. Og så måtte hun jo bare tage alt det hun senere måtte finde ud af, med positiv mine.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 1, 2008 17:45:04 GMT 1
"Jeg har sådan savnet et menneske jeg kunne holde af på denne her måde." sagde han og smilte til hende. "Og nu har jeg dig. Vi skal nok få det godt sammen. Jeg lover at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at sørge for dét. ...Tænk at en uskyldig forvandling kunne komme så langt..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 1, 2008 17:51:43 GMT 1
"Ja, det var faktisk ret spøjst... Men det var godt."* Sagde hun med et skævt smil. Dén ene aften havde vendt op og ned på alt muligt. For dem begge to. "Kan du huske hvad Ad'mina sagde, da det gik op for hende hvad vi lavede? Haha, det var genialt!"
*Thanks for sharing...! XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 1, 2008 17:56:14 GMT 1
Ad'ronakk rystede på hovedet med et stort smil. "Typisk min lillesøster at sige den slags. Hun burde virkelig tage at blive voksen. Hun forstår ikke mine handlinger ind imellem. Med det gør du!" Han smilte til hende. "Jeg sætter utrolig stor pris på det. Hæhæ, ja, det var godt."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 1, 2008 18:03:22 GMT 1
"Det meste af tiden, i hvert fald" rettede Nightie ham, bare fordi hun elskede at rette folk. (XD) "Men... Det, det hele handlede om før..." Hun kunne lige så godt sige det nu. Selvom at så ville det tidligere "skænderi" ha' været komplet nyttestløst. Who cared anyway?
|
|
|
Post by Administrator on Jan 1, 2008 18:06:23 GMT 1
"Hm?" Sagde Ad'ronakk og så på hende med et spørgende, venligt smil. Han var altid klar til at lytte til hende. Hvis han kunne hjælpe hende noget, gjorde han det hellere end gerne.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 1, 2008 18:15:05 GMT 1
Doh, hvorfor var sådan noget så svært at snakke om?? -.-' "Ad'mina viste mig noget, fra før vi mødte hinanden. Du var omkring,, 17-18 år?" husk det nu, træd varsomt. "Du var oppe at skændes med dine forældre...?" Hun var ikke sikker på om det havde været en normal ting, eller en udstående ting. Det kom vel an på om han kunne huske det.
|
|