|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 18:15:20 GMT 1
"Selvfølgelig gør jeg det!" Sagde Ad'ronakk venligt. "Det kunne jeg da ikke finde på ikke at gøre uden af spørge dig først!" Han lagde Armen om hendes skuldre mens de gik ind af hovedportene igen. Dette slot var godt nok en del anderledes end det i Vindarro...
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 18:40:59 GMT 1
"Goodies!" Nightie kiggede op på slottet. Hm, et slot. På et eller andet tidspunkt ville hun selv komme til at bo på slottet i Vindarro... Og hvem ved hvad der så skulle ske? X) "Har du hørt noget fra dem der blev sendt ud efter Keronitta..?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 19:05:36 GMT 1
"Ikke endnu.." Sukkede han, lagde hænderne bag nakken og stragte sig mens han gik. "Det er en sjov tanke, at jeg måske har en søn eller datter der ude et sted... Det er faktisk skræmmende at tænke på." Han lukkede øjnene og lod armene falde ned igen. "Han eller hun burde være omkring 6 nu..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 19:20:57 GMT 1
"6 år... Det var godt nok ikke meget. Eller jo, måske." Hun kiggede op på ham. Hvis han havde et barn, og han fandt det... Så måtte hun berede sig på at være "Fars nye kæreste". Og det kunne hun sådan set godt leve med. Men var hun god med børn? :S Hun tvivlede lidt på det, eftersom hun jo var ret ung... Fortsatte med at gå.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 19:26:08 GMT 1
"nå, men det bør vi ikke tænke på nu!" Sagde han glad, græb Nightie om livet og løftede hende op i luften i stragte arme. "Du ved jo godt at jeg ikke kan lade hver!" sagde han me et grin. "Du vejer næsten ingenting!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 19:42:40 GMT 1
"Sådan er det at være delvis-fisk!" Svarede hun med et smil. "Så er man født vegetar, og det er ret svært at tage på ved at spise salat". Hun skævede lidt til siden, men havde ikke noget problem med højderne. Ikke lige nu. Ikke når Ad'ronakk holdt hende.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 19:53:35 GMT 1
Ad'ronakk lod hende falde ned i sine arme og kyssede hende på panden, da administrator-dværgen, Ad'attigo , kom løbende ind i den store sal til dem. Ad'ronakk så næsten lige så overresket ud, som hvis det havde været en 3 meter høj panter der var kommet løbende ind. "Onkel Ad'attigo, hvad i Vindarros navn laver du dog hér?!" Dværgehærskeren stoppede op og så op på sin nevø der var over en meter højere end ham selv. Han skævede til Nightie som om at han var bange for at hun kunne gå i stykker eller sådan noget.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 19:57:12 GMT 1
Nightie kiggede fra Ad'ronakk til Ad'attigo, også med en forvirret mine. Normalt ville hun have været ret så ligeglad med at en eller anden var kommet løbende ind i salen, men efter de to administratorers ansigter og dømme, var det her ikke helt normalt...
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 20:05:39 GMT 1
"Ad'ronakk, Min nevø..." sagde Ad'attogo med en så alvorlig mine at det var svært at forestille sig. "Mine ryttere er vændt hjem." Ad'ronakk lignede én hvis liv lige var slået totalt i stykker. Hans underlæbe dirrede og han gjorde ikke andet end at stirre på sin onkel. En stemme, der var på grådens rand lød fra hovedporten. "Ad'ronakk!" En kvinde med langt, nødebrund hår kom med hastige skridt gående ind i salen. Ad'ronakk rettede blikket mod hende. Hans ansigt blev mere chorkeret end før.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 20:20:39 GMT 1
Nightie spærrede også øjnene op. Var det...?! Naaah, joooh, naaah, joooh, naaah - Hold så op med det "Naaah"! Det lignede hende i hvert fald rigtig meget! O.o Se det var da en drejning af dagen der sagde spar to! O.o
|
|