|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 20:29:28 GMT 1
"Ke - ke..!" stønnede Ad'ronakk fortvivlet og så på kvinden. Det gav et sæt i ham, da han så at der stod en lille dreng og holdt i kvindens skørt. Ad'ronakk sank ned i hug og så på drengen. Han gav slip på skørtet og gik hen mod Ad'ronakk. Han havde halv-langt, kul sort hår som var samlet i en lille hårpisp i nakken på ham. "Du er ham fra mine drømme..!" sagde drengen med store øjne. "Du er min far, er du ikke?" Uden at vente på svar gik drengen 2 skridt mere og lod Ad'ronakk holde ham ind til sig. Han holdt om sin søn, som om at han aldrig ville give slip igen. Man kunne se at han rystede over hele kroppen. "Jeg har også drømt om dig*!" hviskede han til drengen. "Din far har også drømt om dig. Hver evig eneste nat."
*: Nåååh! ^^ Se, det er noget man tror på er rigtigt!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 20:35:58 GMT 1
Det VAR hende! O.o Nightie smilede mens hun kiggede på de to. De lignede hinanden ufattelig meget. Men hvad kunne man ellers renge med? Og der var så Keronitta. I egen person. Så var det om at gøre et godt indtryk! O.o
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 20:43:41 GMT 1
Ad'ronakk så på drengen og sagde med en stolt stemme. "Du har jo mine øjne..!" og det var rigtig nok. Et par øjne der strålede som det klareste sølv. Ad'ronakk rejste sig op og hans smil blegnede lidt da han igen så på Keronitta. Før han kunne nå at sige noget til hende, hande hun lagt armene om ham og lagt sit hoved på hans bryst. "Endelig fandt vi hinanden igen, Ad'ronakk, min elskede!" sagde hun med en stæmme der strålede af lykke. "Jeg har savnet dig sådan..!" Ad'ronakk gengældte ikke knuset det mindste. Han så tverdigmod helt trist ud igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 20:46:36 GMT 1
Gargh! Så stopper man lige op og bakker ud! O.o Men Nightie forholdte sig i ro. Hun kendte jo historien og kunne ikke unde Keronitta den mindste form for uforståelse. Det her var noget mellem Ad'ronakk og hende, så Nightie holdte sig tilbage.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 20:56:44 GMT 1
Ad'ronakk tog hende om hendes skuldre og holdt hende ud for sig. Han så alvorlig og næsten medlidende på hende. "I don't love you anymore*, Kerronitta." sagde stille og hans øjne blev helt tågede og fjerne. ".. What do you mean..?" svarede hun på det samme sprog og hendes øjne blev fulde af tåre. Ad'ronakk var stille lidt, hvorefter han sagde "Jeg er forlovet igen..!"
*: Keronitta brugte utroligt meget tid sammen med Ad'ronakk da han studerede, og det endte med at hun også lærte det gamle sprog som administratorene bruger ved hellige højtideligheder. Her bliver det skrevet på engelsk, så vi os der sidder var computerskermene fatter det. XD Bare ærgeligt at Nightie ikke kan følge med.. ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 21:01:25 GMT 1
Nightie kiggede fra Ad'ronakk til Keronitta. Hvad var det for et sært sprog de snakkede?? Og hvad var det de sagde til hinanden? Og hvad gik lat det her egentligt lige ud på?? Nightie var ét stort spørgsmålstegn. Men igen, holdt hun sig udenfor. I disse situationer blander man sig ikke!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 21:09:47 GMT 1
"I... don't mean anything to you anymore..?" spurgte hun hjelpeløst og tårene begyndte at løbe ned af hendes kinder. Ad'ronakk svarede hende ikke. "Lad os gå, Neko..." sagde hun toneløst og ragte en hånd ud efter drengen der stod ved siden af sin far. "Nej!" sagde han bestemt og slyngede armene om Ad'ronakks ben. "Jeg vil være hos far!" Keronittas ansigt var helt vådt af tåre da hun så over mod Nightie. "Du er hans nye kvinde, er du ikke?" sagde hun hårdt tl hende. "Jamen så tag ham." Hun dregede om på hælende og løb ud af slottets porte. Ad'ronakk sang ned på knæ igen og holdt drengen ind til sig. Ad'ronakks blik hvilede på det sted Kerronitta var forsvundet ud af porten. Sådan sad de i et stykke tid.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 21:16:44 GMT 1
"..." Så meget for et godt førstehånds indtryk! O.o Nightie kiggede ned på Ad'ronakk, og "Neko" som hun gik ud fra at drengen hed. "... Hvad gik dét lige ud på...?" spurgte hun, og havde vildt meget lyst til at løbe efter Keronitta.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 21:26:58 GMT 1
Ad'ronakk løftede en hånd, der sagde at han ville forklare det hele senere. "Så du hedder Neko?" spurgte Ad'ronakk drengen med et faderligt smil. Drengen rystede på hovedet "Ad'neko!". Ad'ronakk smilte bredt og lavede et 'Neeej, hvirkelig? Det havde jeg aldrig gættet'-blik. "Og hvor gammel er du så?" "5!" Sagde Drengen glad og holdt en hånd op for at vise at han kunne tælle til 5. "5." gentog Ad'ronakk og smilte.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 21:32:18 GMT 1
Hvor nuttet!! X) Nightie kiggede på drengen. Ad'neko den... Hvad? Og ham måtte hun altså lære at kende. Specielt da det havde udviklet sig på dén måde. Og så måtte hun altså lige få et par ting på det rene med Ad'ronakk og Keronitta! O.o Hun kiggede hen på portene. Der var ingen mulighed for at kunne indhente Keronitta nu. Men hun ville sikkert komme for at hente Ad'neko på et eller andet tidspunkt...
|
|