|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 21:39:42 GMT 1
"Hvem er den blå dame?" Spurgte Ad'neko med store øjne og stirrede på Nightie. "Det er Fars kæreste!" sagde Ad'ronakk og smilte til sin søn. "AD!" Udbrød han og smilte flabet. Ad'ronakk lo højt. "Du skal nok få det rigtig sjovt med min fætter! Han er på alder med dig. Glæder du dig ikke til det?" Ad'neko nikkede ivrigt, men gik så over foran Nightie. Han så op på hende med store øjne og spurgte. "Er du venlig?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 21:49:24 GMT 1
Blå dame...?! Jamen, det kunne man selvfølgelig også sige! Nightie satte sig på hug, så hun var i nogenlunde højde med Ad'neko "For det meste" svarede hun og smilede. Han var da bare noget af det kæreste hun længe havde set!! X)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 21:55:03 GMT 1
"Så kan jeg godt lige dig!" sagde han og lagde armene om hendes ene arm. Ad'ronakk 'satte' sig ned til dem og lagde armene om dem begge 2. "Vi skal være en familie, ikke også?" sagde han til dem begge to med en lav stemme. "Vi skal holde sammen, uanset hvad der sker." "Mhmm!" Kom det glad for drengen. "Jeg tror også at jeg har set dig i en drøm!" Sagde han og smilte bredt til Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 21:59:53 GMT 1
Familie. Det klingede meget godt. Og det føltes rigtigt. "Har du deeet?" spurgte Nightie, uden rigtig at spørge. Hun lod hånden på hendes frie arm løbe hen over Ad'nekos hår, og ned over hans kind. Han havde samme perfekte hår som sin far.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 22:07:18 GMT 1
Ad'neko lagde hovedet på skrå og så på hende. "Heey!" Ad'mina kom gående ind. "Hvorfor holder i gruppekram uden mig?!" Hun satte sig ned på knæ og maste sig ind mellem Ad'ronakk og Nightie. Hun kiggede glad på Ad'neko. "Jamen dav med dig, Lille Ven!" "Heeej!" Svarede ham med et stort smil.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 22:13:10 GMT 1
"Ad'mina!" Nightie smilede stort til sin bedste veninde. "Sig hej til Ad'neko!" hun vekslede et kort blik med Ad'ronakk. Det var hans opgave at uddybe resten.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 22:18:33 GMT 1
"Nå-nå!" Sagde Ad'mina og så glad på sin bror. "Tillykke, så fandt du endelig en nevø til mig!". Hun havde altid været en person der tog tingene meget let! "Ved du hvad?" Sagde Ad'mina meget lavt, som om at det var en hemmelighed. "Jeg kan nogle rigtig gode tricks til hvordan du kan drille din far lidt, men du må ikke sige det til ham, okay?" "Okay!" Sagde Ad'neko og troede fuldt og fast på at Ad'ronakk ikke kunne høre hvad Ad'mina sagde. Ad'ronakk smilte og lod selv som om at han ikke vidste noget.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 22:45:23 GMT 1
Nightie kiggede på de tre Ad'ministratorer, og det gik op for hende at hun aldrig havde hørt noget om Ad'ronakks og Ad'minas mor. Spøjst. Nå, det kunne vente til senere! ^^ Hun lænte sig hen for at hviske noget til Ad'ronakk. "Jeg vil altså stadig gerne have en forklaring på det der skete lige før...".
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2007 22:50:32 GMT 1
"Du bliver bare og hygger dig med din faster, ikke?" Smilte Ad'ronakk til Ad'neko. "Jeg er tilbage lige om lidt." Han rejste sig op og ragte en hånd ned til Nightie. "Okaaay!" sagde Ad'neko med et stort smil.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 27, 2007 22:57:21 GMT 1
Nightie nikkede kort til Ad'mina, tog Ad'ronakks hånd, og rejste sig. "Nå, forklar så lige" sagde hun og kiggede indgående på Ad'ronakk.
|
|