|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 17:41:39 GMT 1
Nightie går ned til søen, kigger lidt til højre og venstre, for derefter at hoppe i vandet. Hun dykker ned, og steg op igen hele tiden. Hun har ikke været i rigtig vand i et stykke tid, og det er fantastisk at kunne føle vandet rinde hen ad hendes halefinde. Hun kigger op på breden, og tænker på hvor godt det er at hendes kåbe tålervand.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 18:16:40 GMT 1
"Hey, Du dér..!" Råbte Ad'mina. "Du dér, Øh, Sirene!" Hun havde en bog om Havfolk under armen og nu luntede hun ned imod søbreden. "Kan du huske mig? Det er mig du mødte i biblioteket!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 18:20:56 GMT 1
Nightie drejede hovedet, "nårh ja! dig med reolen!" Louise svømmede hen til breden og satte sig på en sten, "Hvad er der?" Hun kiggede afventende på hende...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 18:25:05 GMT 1
"Jeg ville bare gærne kænde dig noget bedere!" Ad'mina smilte bredt. "Det var noget af en eftermiddag, hva?" Hun satte sig på søbreden og stak føderne i det kølige vand.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 18:28:20 GMT 1
"det var da godt! jeg vil også gerne læde dig at kende noget bedre!" Sagde Nightie "Mit navn er Nightie, jeg er en sirene... muhaha! Jeg skal nok lade vær med at synge hvis der kommer en dreng" grinte hun. "Hvad med dig? Er du en slags alf uden vinger?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 19:06:26 GMT 1
Enedar sad i et træ ikke langt derfra, og havde sin fløjte med. Fløjten var lavet af hans mor dengang hun levede, og han havde haft den med sig altid efter. Han hørte de to's stemmer, men lukkede ned for sin elver hørelse. Det var nok privat tænkte han. Og langsomt tog han sin fløjte op, satte mundstykket i munden, og begyndte at spille en sørgelig melodi, der også der rørte selv myggene der sværmede over søens overflade..l
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 19:46:45 GMT 1
"Hør, det var da en meget sørgelig melodi" Nightie kiggede lidt rundt, og fik så øje på ham fra biblioteket... "Hey! Du er ham med vanddyrs bogen fra biblioteket, ikke sandt?" Råbte hun til ham.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 19:51:09 GMT 1
"Jo" svarede han og sprang elegant ned fra træet som en ulv, og landede på sine ben. "Jeg sad og mindedes min mor... hun er død, hun døde 3 måneder efter hun havde født mig" sagde hun med en klump i halsen, både på grund af sin sang, men også fordi han tænkte på sin mor igen.. Han rettede sig op og gik hen imod de to..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 19:53:18 GMT 1
"Så kan jeg bedre forstå den sang var så sørgelig... Det må da være forfærdeligt ikke at have en mor?" Nightie kiggede forstående på ham, mens hendes grå-grønne øjne vildede på hans ansigt...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 20:22:33 GMT 1
"Ja" sagde Enedar trist, og satte sig ned ved siden af dem. "Selvom jeg holder meget af min far, så savner jeg hende alligevel meget." Han tog sin begyndte at spille den samme melodi, denne gang helt til den var slut. Dyrene omkring ham, myggene over søens overflade og alt andet begyndte også nærmest at sørge...
|
|