|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 20:35:59 GMT 1
Ad'mina sad helt stille og stirrede på fyren med fløjten.. Det var også noget tid siden at hun selv havde set sin familie... Det måtte være omkring 3 år nu... En tåre gled ned af hendes kind da hun rejste sig op for at gå hend til dem. "Hør, skal vi ikke tale om noget positivt i stedet for?" sagde hun somom hun hele tiden havde været med i samtalen.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 20:45:34 GMT 1
"Jo, hvad har du lyst til.. fortæl videre om bibliotekaren og sang der lokker drenge i fælder ;D" sagde Enedar med et bredt smil... Han samlede tankerne, og slog de negative væk. Derefter tænkte han klart og var klar til at lytte...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 20:50:18 GMT 1
"haha!" Grinede Nightie, "min sangstemme er hvis ikke hvad den burde have været" "men jeg må indrømme, at den bibliotikar skræmmer mig!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 21:02:31 GMT 1
"Ja.. hvad er han for en øhh..." Enedar kom pludselig i tanke om at han ikke havde præsenteret sig selv, og han vidste heller ikke hvem de var rigtigt.
"Det kommer lidt sent, og det har også været uhøfligt af mig, Jeg hedder Enedar, og er halv-elver, og i er..??
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 21:05:32 GMT 1
"Jeg hedder Nightie, og er Sirene... Hvad med dig?" Nightie kiggede over på pigen ved siden af
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 21:10:38 GMT 1
"Mit navn er Ad'mina. Jeg er et menneske... Administrator for at være helt precis... " Ad'mina rødmede lidt. Sjovt nok var hun mindre stolt over at være Administrator end hun burde være.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 21:18:16 GMT 1
"Tjah.. så ved jeg det, rart at møde jer " sagde Enedar, og smilede en smule. "Det er længe siden at jeg rigtig har haft nogen at snakke med, i er faktisk de første i 50 år... alle synes jeg er mærkelig og lukket... " Han lagde sig ned på ryggen og kiggede på skyerne og tænkte lidt tilbage, og hans blik blev fjernt...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 21:26:51 GMT 1
"50 år?!?!" Udbrød Ad'mina "Har du været ensom i 50 år?" Hun lod sig dunpe den på græsset ved siden af Enedar. "Det er MEGET lang tid..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 12, 2007 21:27:40 GMT 1
"De første 50 år?! Hvad sker der?? så burde du da være mega gammel!" Nightie stod med åben fiske mund, og lignede en torsk (Haha! en fiske-joke!)
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 21:40:19 GMT 1
"Nej, faktisk ikke, jeg svarer nok til jeres alder (tror jeg) i halv-elver år." sagde Enedar med et lille smil, mest fordi Nightie's ansigt var måløst ;D "Jeg kan ca. blive 500 år som halv-elver, og jeg er 70.. såå det passer vist meget godt " sagde han og kiggede over på Ad'mina. Men hvad er det der Administrator for noget...??
|
|