|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 21:47:04 GMT 1
"Hvor skal jeg dog starte?" Ad'mina sukkede dybt. "Er i sikre på at i vil høre det?" prøvede hun at spørge igen. Det var helt tydeligt at hun ikke ville fortælle noget om det... Men på Bibliotikaren Eonár, lød det som om at det var en meget fornæm og god ting..
|
|
|
Post by Enedar on Jun 12, 2007 22:00:01 GMT 1
"Nå, det kan vel også vente" sagde Enedar, og kunne tydeligt føle at Ad'mina ikke ville tale om det. Han rejste sig fra hendes side og strakte sine ben, hvorefter han sprang op i det træ, hvor hun sad under. Han tog sin fløjte frem og spillede en lystig og livlig sang der nærmest fik alt omkring de tre til at danse. Det var ved at blive mørkt...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 12, 2007 22:05:09 GMT 1
"Hvor har du lært at spille så godt?" Sagde Ad'mina beundrende imens hun slog takten med sin ene fod. "Det er utroligt!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 7:10:09 GMT 1
"Min far har undervist mig. Han elsker musik og at male. Det er også ham der har sunget for træerne i vores hus." sagde Enedar lidt genert over at han nærmest blærede sig med sin far. Efter at have fuldendt sin sang. Han kiggede ned på de 2, mest på sirenen, fordi hun havde været meget fraværende på det sidste. Han vendte hovedet og så på himlens orange skær, og ud mod horisonten, aftensolen stråler...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 13:24:22 GMT 1
Der var en pause hvor ingen af dem sagde noget. "Det er en smuk aften, ikke?" Sagde Ad'mina til sidst forsigtigt. Hun smiliede til Enedar og derefter til Nightie. Ad'mina syntes at hun var blevet meget stille, men hun besluttede sig for ikke at blande sig.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 13:31:59 GMT 1
"Jo, det er en meget smuk aften" sagde Enedar stille, og drejede hovedet ned mod de 2. Nogle få stjerner var allerede på himlen, de skinnede som ædelsten i en kiste, og halvmånen oplyste den klare sø. Han hoppede ned fra træet og satte sig ved siden af dem, sådan at de alle tre sad lænet op af det gamle egetræ...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 14:32:45 GMT 1
"jeg må hellere se at komme hjemad..." mumlede Ad'mina. Hun regste sig op og begyndte at lunte i retningen af bopladsen. "Jeg glæder mig til vi ses igen, mine venner!" råbte hun over sin ene skulder. Hun kunne ikke lade ver med at smile lidt da hun gik hend langs søbreden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 15:46:53 GMT 1
"Hm... Jeg må nok også hellere smutte..." Nightie smilede svagt til Enedar. Hun gik over mod bopladsen, og kiggede over skulderen en sidste gang. Hendes grå-grønne øjne bevægede sig hen over søens stille overflade.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 16:10:23 GMT 1
Enedar nævnte et svagt "ses" men hun kunne vist ikke høre det. Hvor var det dog rart at han endelig havde fået nogle venner, og han ønskede inderlugt at han ville se dem en anden dag. Han rejste sig langsomt, så ud mod søen, mærkede myggene og begyndte langsomt at forlade træet hvor de havde sidet. 50 år.. tænkte han. Lidt efter var han forsvundet i nattens skygger...
|
|