|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 19:32:21 GMT 1
Nightie vendte sig om, da hun havde hørt nogen råbe. Hun fik øje på Enedar og Ad'mina. De lod til at drille hianden... og han havde en fisk i hånden! Nightie kiggede måbende på dem... hvordan kunne de dog finde på at fange en fisk?! Det var da noget ondt og sært gjordt! stakkels lille fisk! Hun skulle lige til at råbe op om hvor ondt det var, men så kom hun i tanke om at det var normalt for landvæsner at fange fisk...-.-'
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 19:33:38 GMT 1
Ad'mina Koncentrerede sig, løftede hånden og "Tog" fisken ud af hånden på Enedar. "Haha!!" Grinte Ad'mina "Så kan du lære det! Det er MIN aftensmad!!" Hun dregede hovet. "Hov.." Sagde hun stille. "Er det ikke Nightie dér ovre? Jo det er! Den hale er ikke til at tage fejl af!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 19:53:41 GMT 1
Nightie smilede, Ad'mina havde fået øje på hende. Hun steg ned fra stenen og gik hen imod dem. "hey! Hvad sker der lge for fisken?" Spurgte hun, med et lettere sarkastisk tonefald
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 19:59:14 GMT 1
"Tjahh.. hun stjal min fisk ;D så nu er jeg rigtig sur ;D" sagde Enedar meget ironisk og så op mod Nightie. "Kommer du herned??" "Så kan du måske forklare hvorfor du var lidt fraværende i går ??(mildt sagt )" ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:04:14 GMT 1
"tjoh... det kan jeg vel godt" Nightie smilede, og kom tættere på, hun satte sig på græsset og begyndte; "Jeg hader min hale... Eller, hader er måske lidt for meget... jeg bryder mig ihvertflad ikke om den! Den er mega upraktisk... I er heldige at i ar ben!" Nightie prikede lidt til sin hale, og vippede lidt med hale finden.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 20:08:11 GMT 1
"Jeg synes ik den er dum og upraktisk. den viser bare at du er en anden person, med en anden personlighed, og vi kan li' dig som du er" sagde Enedar og stod fuldstændigt inde for det. Han kiggede på hende, stirrede ind i hendes øjne for at overbevise hende om, at han mente det fuldt ud ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:19:38 GMT 1
"tjah... jeg kan godt se din pointe" Grinede Nightie, mens hun kiggede ham tilbage i øjnene "Jeg ville bare have en del nemmer ved at kunne "gå" omkring, i stenden for den at hoppe" ^^ Nightie smilede til ham, og tænkte på om det ikke var sært at stirre ind i helt sorte øjne...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 20:24:33 GMT 1
"hm..." Det var helt tydeligt at en tanke stræjfede Ad'mina. Hun tænkte så det knagede... Hun tog en sten op fra jorden og slog Fisken ihjel. Der var ingen grund til at den skulle lide mere... Nightie så godt nok bedrøvet ud over dén hale...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:29:20 GMT 1
"Hvad tænker du på Ad'mina? og hvorfor slår du den lille fisk med en sten?!" Nightie så næsten helt skræmt ud... hun havde aldrig nogen sinde set en slå en fisk ihjel med en sten på den måde...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 20:29:50 GMT 1
Enedar tænkte også at det nok var det bedste for fisken, men håbede at Nightie ville lade være med at tænke over at hun var anderledes, og bare fokuserede på at komme videre.. "Rolig Nightie, den var alligevel død i forvejen, hun kunne også ha' spist, men det ville vel heller ikke hjælpe.."
|
|