|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 20:36:41 GMT 1
"Hmm..." Ad'mina tænkte stadig væk.. Hun lod ikke til at opfatte at der blev sagt noget til hende. Hun regste sig op og gik over imod bålet lidt væk. Flammerne var høre og røde. Hun lod til at være i sin helt egen verden af tanker.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:39:22 GMT 1
"Hvad har hun gang i?" Spurgte Nightie, henvendt til Enedar... "Er hun da et ildvæsen eller noget??" Hun så endnu mere forvirret ud nu, og glemet (næsten) alt om sine hale-problemer. "Ad'mina... Hvad har du gang i??" Nightie prøvede at hoppe efter hende, men varmen blev for meget... man er vel troda alt en vandvæsen.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 20:42:43 GMT 1
Ad'mina glæmte alt om at der var et vandvæsen tilstæde. Hun gik direkte hend til bålet, græb det nærmeste spyd og stak det igennem fisken. Hun hang den over bålet og gik tilbage til de 2 andre. Hun tænkte stadig. Hun så ud som om at hun var lige ved at have den tanke hun ledte efter...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:44:45 GMT 1
"nu er det lige før at det bliver makabert det med fisken!" Sagde Nightie, og kiggede på Ad'mina med hendes sorte øjne. "Du putter vel ikke mig på et spyd og steger mig... vel??" Nightie var helt rystet...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 20:52:24 GMT 1
"Jeg har det!!" Ad'mina sprang op. "Selvfølgelig!" Hun havde åbenbart ikke opdaget at der var blevet talt til hende. Eller hvor rystet hendes veninde var. "Sig mig sige," Sagde Hun til Nightie "Hvor ked er det lige at du er over at ha' den hale?" Hun virkede helt ivrig nu.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:54:03 GMT 1
"Velkommen tilbage til plænen du!" Nightie smilede igen. "Øh... Jeg vil hellere have ben, hvis det er det du spørger om?" Spurgte Nightie usikkert...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 20:58:06 GMT 1
Ad'minas ansigt blev til ét stort smil. "Er du HELT sikker?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 20:59:08 GMT 1
"øhm... Det ville da være lidt af en forandring, men ja! jeg er sikker" Svarede Nightie, med et tilfreds smil på læben.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 21:11:28 GMT 1
Ad'mina lyste som en sol. "Jeg må sænde bud efter mine brødre!!" Råbte hun glad. "Jeg hænter dig når alt er klart og vi kan gå igang!!" Hun lod Nightie og Enedar stå forvirret tilbage. Hun sprang afsted, og glæmte alt om sin aftensmad...
( Jeg ender hermed denne theard. Historien vil gå videre senere. )
|
|