|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 19:59:49 GMT 1
"Nej, nej det behøver du ikke" sagde Enedar nærmest tanke læsende, men nok mere ansigtsudtryks læsende. "Jeg er ked af hvis jeg ikke måtte høre det, men jeg er skabt nysgerrig." "Nok ligesom du er for andre personer *host Ad'rónakk host * ;D
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 20:14:46 GMT 1
"Så du hørte... det hele?!" Nightie gloede bare på ham... pinligt! "og, hvad synes du så om det jeg har fortalt?"(MUHAHA!) Spurgte Nightie ham.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 20:17:38 GMT 1
"Tjah, ikke noget særlig, jeg synes bare Ad'rónakk er en heldig fyr !!" ;D sagde Enedar og smilte. "Nå, men hvad vil du så nu??" Enedar lettede blikket og så på himlen. det var snart aften og myggene var begyndt at sværme over søen..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 20:21:30 GMT 1
"Jeg har tænkt mig at opsøge ham, og snakke med ham." Sagde Nightie bestemt. De blev jo nød til at snakke sammen, men gjorde jo ikke bare DET uden at snakke med hinanden.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 20:28:21 GMT 1
Ad'mina var først lige kommet sig over choket. "Ehm... Hvornår vil du så afsted, Nightie?" Spurte hun. "Vi kan jo tage afsted alle 3? Mig og Enedar skal nok vente uden for imens at i for talt ud. Ad'rónakks by har de smukkeste seværdigheder man kan tænke sig! Han har selv tegnet en masse af dem!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 20:30:05 GMT 1
"Jahh, det kunne være fedt !!" nærmest råbte Enedar. "Hvornår tager vi afsted ??" "Jeg kan ikke vente, det er 50 år siden jeg har været rigtig langt væk fra den her by !!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 20:30:56 GMT 1
"Det kan vi da godt!" nightie smilede, hun ville helst ikke afsted uden de 2 andre, så det var godt de kunne komme med.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 20:50:06 GMT 1
"Jammen skal vi så ikke tage af sted lige nu?!?!" Ad'mina var begyndt at hoppe op og ned igen... Den pige var altså alt for ivrig... "Jeg ELSKER den by! Ad'rónakk har en fantastisk smag for Arkitektur!" Var der noget Ad'mina så op til ved hendes bror var det hans kreativitet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 20:50:57 GMT 1
"yay! Jeg er klar!" Sagde Nightie, "enedar?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 20:51:23 GMT 1
"Jamen, det er dig der kan teleportere ;D" sagde Enedar med et smil. "Såå, få os derhen !!"
|
|