|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 18:39:22 GMT 1
40 meter. "Hmm, ja det er meget menneskeligt at komme let videre" sagde Enedar og smilte for sig selv... I sådan nogle situationer glemmer man let sine løfter for en selv...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 18:41:16 GMT 1
"Kærlighedens Gud er på banen igen!!" Ad'mina var henrygt. Hun blev ved med at danse og hoppe rundt om Nightie. "6år, har han ikke gjort det! Men nu har han! Hvad er der at være vred over, Nightie?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 18:42:50 GMT 1
"Aha, det var det der var på fære" sagde Enedar stille, og smilte. Ja ingen er perfekte... især ikke på det punkt.. 30 meter.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 18:43:32 GMT 1
"Jeg havde bare regnet med... tjoh... at du ville reagere anderledes" Nightie smilede igen. "men jeg er nu glad for at du tager det på den her måde"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 18:46:11 GMT 1
"Men..." Ad'mina stoppede lidt op i hendes begejsting. Nu blev hun nysgerig igen. "Hvor? Hvornår? Hvordan var det? Fortæl!! Hvordan kan jeg havde undgået at opdage dét?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 18:49:08 GMT 1
20 meter. Hvorfor var Ad'mina så nysgerrig i at vide det?? Sært, hvordan kunne det være så vigtigt?? Han begyndte at gøre sin krop klar til spring ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 18:50:25 GMT 1
"Det var da noget sjovt noget at spørge om!" Nightie undrede sig stadig over de jordvæsner... de ville åbenbart vide alt om hinanden. "tjoh... det var dengang, der ved stencirklen, efter du var gået. Det var da godt nok... måske lidt sært. Men anywho! Det var helt sikkert bedre end den svage fiskemåde!" Nightie grinede, og kiggede over på Ad'mina.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 19:02:51 GMT 1
Det blev da også næsten nød til at være svag, hvis det var under vandet, og alle var nøgne der, så måtte der jo også være andre man skulle... ;D . tænkte Enedar stille. 15 meter tilbage....
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 19:19:11 GMT 1
"Haha!!" Ad'mina var helt oppe at køre. "Han tog fejl, Han tog fejl! Så kan han bare lære det! Jeg sagde jo at hun ikke var den eneste ene!" Hun sprang rundt i glæde.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 19:23:59 GMT 1
"øhm... Er det så god nok grund til at få ham til at ophæve forbandelsen?" spurgte Nightie hende. "Jeg er jo egentlig stadig forelsket i ham... Men det kommer jo an på, om han vil have mig nu" Nightie kiggede lidt rundt omkring. Det var godt at de 2 var alene.
|
|