|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 19:26:31 GMT 1
10 meter. Var hun stadig forelsket i ham?? Det var ikke til at fatte, men på den anden side, klart nok. det er sjældnent folk bare forlader hinanden efter at de har .. ja ... Han var nu rigtig klar, men vidste ikke om han skulle overraske dem, nu hvor de havde sagt så mange hemmeligheder...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 19:28:22 GMT 1
"Ja, jeg tror godt at han vil ha' dig... Den fyr ved hvem han vil ha!" Sagde Ad'mina bestæmt. "Men jeg tror ikke at du kan få ham til at ophæve forbandelsen..." Det var rigtigt nok. Var der nogen der var god til at bære nag, var det ham...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 19:30:41 GMT 1
"Jeg burde måske spørge ham... Ved du hvor jeg kan finde ham henne?" Nightie synes godt nok at han var stædig... hvis det her bare kunne hjælpe ham en lille smule...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 19:33:52 GMT 1
"Jeg regner da med at han er i 'Hans By'..." sagde Ad'mina. "Jeg kan telepotere dig derhend?" Det havde Ad'mina vist ikke fortalt at hun kunne. Det var vigtigt for Administratore at kunne rejse over store afstande på meget kort tid, hvis nu der skulle opstå en krise-situation i den anden ende af landet.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 19:36:37 GMT 1
5 meter. Enedar sad virkelig og overvejede hvad han skulle gøre. men på den anden side, var det vel ikke så hemmeligt, at han ikke kunne få det at vide. Han var jo ikke misundelig på Ad'rónakk(eller jo... men ;D). Nå, nu ville han i hver fald springe, når de var gået lige forbi...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 19:37:28 GMT 1
"Det må du da meget gerne! Det kan være han bliver glad for at se mig, der hvor han bor" Nightie løftede hovedet, hun synes at hun havde hørt en gren svirpe... Det var nok bare noget hun forestillede sig.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 19:40:29 GMT 1
Enedar landede lige foran dem, og med et enormt smil råbte han nærmest : "Hej med jer!!" og så meget lumsk og drilsk ud ... ;D
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 19:46:44 GMT 1
"hva' fanden?!" Nightie blev så forskrækket at hun lavede et lille hop:P "Hvad laver du nu her?" spurgte hun, da hun genkendte Enedar's venlige ansigt. Havde han hørt hvad de havde snakket om?
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 19:50:23 GMT 1
"Nåå, ikke noget. jeg ventede bare på at i kom tilbage ;D" sagde Enedar, stadig med et lumsk smil. "Men øhh, du ser da nærmest ud som om du er lidt bekymret for noget.. er der noget galt ;D " sagde han, og holdt masken, selv om han var færdig af grin indeni, bare af at se hendes ansigtsudtryk...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 19:55:43 GMT 1
Nightie sendte ham det der "o.O" look, og svarede "øhm.. Det kunne da godt være" svarede hun. Møg, nu skulle hun jo fortælle det hele igen!
|
|