|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:11:18 GMT 1
Enedar rullede også om på ryggen og kiggede på træernes smukke kroner. "Du ved, og du har sikkert tænkt om hvis vi kommer sammen at vi så straks ville gøre "det", altså ikke for at genere dig og Ad'ronakk, men sådan tror jeg ikke det bliver, eller måske, det er jo bare noget der kommer sådan pludseligt ikke??" Enedar spurgte lidt genert og uvidende, men han var helt blank på det punkt. Han havde egentlig aldrig tænkt på det på den måde før. Det var jo ligesom sådan "puf" og så havde mor og far fået ham... det var i hvert fald den forklaing de havde givet ham da han var lille...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:16:40 GMT 1
"Hehe! Det er noget man bare gør, når man er fuldstændig sikker på at man vil det. Og på at den man er semmen med, er den der er den rigtige" Nightie smilede, dels til Enedar, dels af hendes tanker og minder om hendes selv og Ad'rónakk. "Og hvad angår det som det i sidste ende kan føre til, så kan det sagtens vente mindst 10 år endnu"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:20:16 GMT 1
"Nå.. okay.." sagde Enedar lidt forvirret. "Ja.. så fik jeg da det på plads" Nightie vidste godt nok en del omkring det der, men hun havde ho også en del erfaring (xD MUAHAHAHAHA) "Jeg lå lige og tænkte over, hvorfor hun aldrig har bare gået en smule ind i mine tanker, som hun så tit gør ved dig. Der ville hun meget let ha fundet ud af at jeg er forelsket i hende! Altså.. jeg har jo nærmest tænkt på hende hver dag i lange tider.."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:24:33 GMT 1
"Hun har vel bare ikke tænkt over det. hun har jo haft en hel del i hovedet her på det sidste. Alt det med Forbandelsen og Ad'rónakk, eller hvad ved jeg" Nightie kiggede på ham, og lagde mærke til et vis smil... "Hvad tænker du på lige nu?" spurgte hun drilsk.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:28:29 GMT 1
"Nå ikke noget specielt ;D" Enedar beherskede sig selv om det var svært. Han kølede lidt ned og lukkede øjnene. Skyggen fra et stort egetræ faldt ned over dem. Enedar vidste ikke hvor længe han lå der, men i dagdrømme så han Ad'mina trække væk med Eonár. Hun smilte lumsk og grinte af ham. Han lå og vred sig på den kolde jord..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:31:55 GMT 1
Nightie så ubehaget vælde ind over Enedar's ansigt, og hun satte sig op og begyndte at prikke til ham. "Enedar!" Sagde hun mens hun stadgi prikkede til ham. Var det på samme måde Ad'rónakk havde haft det, før hun havde besøgt ham?
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:36:24 GMT 1
Enedar mærkede nogle prikkede ham i drømmen, men der var det ikke Nightie, det var utallige spydspidser, som Ad'mina havde befalt at stikke ham. Han vred og slyngede sig rundt og begyndte både i søvne og i virkeligheden at forsvare sig selv ved at affyre kraftige magiske vindstød i alle retninger. Sveden drev ned ad hans pande. I drømmen var det nyttetsløst. Spydene var væk men Ad'minas latter rungede i hans hoved..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:41:19 GMT 1
han vågnede ikke... Nightie holdt op med at prikke, og tænkte sig hurtigt om. Hvad kunne hun gøre? 2 ting kunne hun komme i tanke om. Enten vække ham ved et chok, eller gøre det mere "behageligt" for ham. Hun valgte den første mulighed. Hun sagde for sig selv "hm..." mens hun begyndte at slå på ham. Måske lidt hårdere end hun havde ment...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:45:20 GMT 1
Enedar lå i drømmen og var udmattet og træt. Men over ham rejste sig en kæmpe stenblok, der faldt direkte ned på hans brystkasse. Han vågnede og sprang op og klamrede sig til det sted hvor Nigtie havde slået ham. Sveden drev ned ad hans pande og han var dybt chokeret. Han kiggede stille over på Nigtie mens hans brystkasse fløj frem og tilbage sammen med hans vejrtrækning ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:48:28 GMT 1
"det virkede!" nightie smilede til ham. "Du må vist lade være med at falde i søvn igen" sagde hun til ham, mens hun lage sin hånd på hans pande. "slog jeg for hårdt?" spurgte hun usikkert...
|
|