|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:51:45 GMT 1
"øhh.. nej nej.. jeg.. blev bare lidt skræmt.. ikke andet" sagde han fraværende. Han satte sig ned og lod sin puls falde lidt til ro. Han tog sin hånd op og mærkede på sin pande.. den var varm som et bål. "Øhh.. har jeg fået feber her pludseligt??" spurgte han forvirret. Han var simpelthen den værste til at huske drømme i hele landet, så han kunne kun huske nogle få billeder...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 21:54:45 GMT 1
"Det kunne ihvertfald godt føles sådan" svarede Nightie ham. Hun rejste sig op og kiggede hen ad stien. "Vi burde nok vende hjem ad nu..." Sagde hun, mens hun vendte blikket mod Enedar, og rakte en hånd til ham.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 21:58:32 GMT 1
Enedar tog hendes hånd og rejste sig op. I samme øjeblik blev han svimmel og alt blodet forlod hans hovedet... han lænede sig ikke bevidst med hele sin krop op ad Nightie og prøvede hurtigt at fjerne sig, men overbalancen hjalp ham ikke...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 22:04:30 GMT 1
"Tag det roligt!" Nightie greb fat i ham, men blev revet med i faldet. *BUMP* og så lå de begge på jorden igen. Nightie chekkede ham hurtigt. Kun psygisk havde han det dårligt, selv havde hun fået en lille skramme og en påbegyndende bule i bgahovedet. "Vi burde måske bare blive her, til du får det lidt bedre?" spurgte hun...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 22:07:16 GMT 1
"Ja.. det er nok en god idé.." sagde han stille. Han havde lyst til at sove, men prøvede bevidst at la' være. Hans ansigt blev mere blegt.. det var tydeligt at han havde rent faktisk fået feber... "Jeg er ked af at du hænger på mig, du må gerne gå.. jeg skal nok klare mig"...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 22:10:36 GMT 1
Nightie skar en grimasse, " aldrig i livet! Du skal ikke ligge her alene, og for det andet... hvad skulle jeg ellers lave? Ad'rónakk har jo ikke tid, hehe!" Nightie smilede til Enedar. hun var blevet ret bekymret for ham. Ad'mina var jo taget hen for at komme i *praksis*, så hun kunne jo ikke fortælle hende om Enedar's føelser!
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 22:13:48 GMT 1
"Tak.. det var sødt af dig" sagde han mens desperat prøvede at sætte sig op, men forgæves.. han havde ikke flere kræfter tilbage. "Jeg er bare så træt.. jeg har lige pludselig ikke mere energi.. mærkeligt.." sagde han stille. Hans krop var træt og svækket, og feberen arbejdede sig frem ad..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 22:17:13 GMT 1
"hm... har du nogen idé om havd vi kan gøre?" spurgte Nightie nervøst. Det her kunne ikke kun skyldes kærligheden?! Nightie lagde Enedar's ansigt i hendes skød. Hun aede stille hans hoved, og nusede hans hår. Hvad fanden var der galt?
|
|
|
Post by Enedar on Jul 9, 2007 22:20:21 GMT 1
"Hmm.. måske skal jeg bare afkøles.. eller er det en dum idé?" Selvfølgelig.. jeg har ligget her i uendeligheder uden min tunika" sagde han stille, efter det gik op for ham at han stadig lå i bar overkrop.. han havde heldigvis husket ikke at tage noget inden under den tykke tunika..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 9, 2007 22:23:46 GMT 1
"Hér" Sagde Nightie, og rakte ham tunika'en. Hun nussede stadig hans hår... Hun kiggede op på himlen, som nu næsten var helt sort. Der var ingen skyer, og man kunne skimte månen over trætoppene. Den var helt rund.
|
|