|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 12:36:56 GMT 1
Enedar var lidt lammet. Men på den anden side, hun var jo sirene, hun var født til at elske mange, at hun så havde valgt at gå op på landjorden og lade vær med at dræbe de folk hun forelskede sig i synes han var fedt, specielt nu hvor det var bekræftet at hun også elskede ham ;D "Jeg forstår dig godt" sagde han stille. "Men jeg kan ikke skille mit hjerte som dig, mens hvis jeg kunne, fortjente du den anden halvdel."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 12:43:37 GMT 1
Nightie kiggede blidt på ham. Hun fik en utrolig lyst til at omfavne ham, og fortælle ham at han var så utrolig fantastisk. Hun beherskede sig, og lagde sin hånd oven på hans. "Du ved ikke hvor meget det du lige sagde betyder for mig. Som du kan se, er du ikke den eneste der elsker én... som elsker en anden." Hun sad stille igen, og havde et af de dér *jeg er her ikke* flip. Så vendte hun ligesom tilbage igen, og sagde "Jeg har jo også Ad'rónakk at støtte mig til. Mennesker er vist ikke bygget til den samme slags for masse kærlighed?"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 12:47:49 GMT 1
"Nej.. du har nok ret." sagde han stille. Han kunne ikke tænke på Ad'mina mere, han kunne kun sidde der og se på Nightie, der havde været den største støtte for ham han nogensinde havde haft. Hun forstod folk. Og hun var tydeligvis også glad for at han forstod hende... han kunnne ikke sige mere, noget som "nå men jeg må også videre" ville totalt ødelægge stemningen..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 12:51:57 GMT 1
"mhmm... Hvordan har du det forresten nu?" spurgte Nightie, med et stik af nervøsitet i stemmen. De skulle måske bare droppe kærligheds-snakken her, mens alt var som det skulle være... mere eller mindre. Og der var jo ingen fare for at de ville støde ind i Ad'mina på vej hjem.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 12:54:55 GMT 1
"Jeg har det bedre nu, tak" sagde han, og rejste sig langsomt op, bare for at prøve. Han svimlede ikke. "Ja... jeg er i hvert fald ikke svimmel mere" sagde han smilende og så ned på hende...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 12:58:28 GMT 1
"Det var da godt!" Nightie rejste sig også. Hun smilte tilbage til Enedar, og begyndte at gå hen ad stien, som efterhånden havde fået er ret så mørk kulør. Hun stoppede, og vendte sig om mod Enedar "Skal vi komme hjem ad nu?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 13:00:41 GMT 1
"Ja.. det kan vi da godt" sagde han og fulgte trop. "Er du egentlig bange for skoven om natten?" spurgte han, ikke for at nedgøre hende, det kunne hun forhåbentlig oså høre på hans blide tone...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 13:03:52 GMT 1
"tjoh... nah... tjah... jep!" Nightie kiggede ud over skoven. Der var helt mørkt, og selvom hun kunne se nogenlunde... virkede det stadig ret skræmmende. "Man ved jo aldrig hvad man kan møde i sådan en stor skov, midt om natten" Nightie gik tæt op ad Enedar. "Så det er jo meget godt at jeg har dig til at passe på mig, muhaha!"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 13:07:18 GMT 1
"Ja.. det er godt" sagde han uden at flytte sig væk fra hende. "Ellers var du overladt til varulvene, bjørnene, ulvene, de 5 mini drager, vildsvinene bla. bla..." han remsede en helt masse op, bare for at gøre hende bange for sjov ;D
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 13:11:19 GMT 1
"BVDR! vilsvin!" nightie rakte tunge, og rystede billedet af sig. " Næste gang, sætter jeg pris på IKKE at få at vide hvilke dyr som er i skoven!" Nightie smilede et "haha, meget morsomt" smil, og kiggede, for en sikkerheds syld, bag sig. Bare for at chekke:P "Varulve... er det både han- og hunkøn?" spurgte hun, eftersom hun lige havde fået en *host* sjov *host* tanke(MUHAHA XD!)
|
|