|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 13:43:53 GMT 1
Enedar stoppede musikken. "orhh undskyld jeg så ikke at du også blev træt, jeg går bare nogen gange i en slags trance når jeg spiller." Han så smilende på hende. "Kom, vi er næsten ude, hvis du falder i søvn her, så bær jeg dig altså ud. Det er faktsik ret farligt her om natten"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 13:46:16 GMT 1
"ja ja *gaab* et gør du *gaab* bahre" Hun havde vist ikke helt hørt hva han havde sagt... eller hvad? Hun fortsatte dog med at gå, og kun få gang tog hun sig selv i at sove;)
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 13:49:36 GMT 1
"Hva' lytter du overhovedet??" hun så godt nok rimelig træt ud og hang mere og mere i hans tunika. Han tænkte på at ruske i hende men på den anden side, det var næsten hans skyld.. han havde spillet den melodi.. Han lod hende bare hænge der mens han fortsat gik videre på stien..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 13:53:01 GMT 1
"nææh... Det kahn mahn vihst ihk sige" Sagde Nightie, som stadig halv sov... så træt plejede hun da ikke at være? "du smider *gaab* mig bare i *gaaab* søen...Zzz... så klahrer jehg mig selvh derhfra" Sagde hun,..(Hvad sker der for H'erne? )
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 14:03:13 GMT 1
"Smider dig hvor? Jeg kan ikke forstå hvad du siger.." han stoppede op, vendte sig om og kiggede på hende. Hun var virkelig træt, det så næsten ud som om hun gik i søvne.. Han var da også selv træt, men ikke så slemt. "Kom, jeg smider dig i søen.. så for du det nok bedre"...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 14:06:40 GMT 1
"mhmm... Zzz Zzz" Nightie nærmest stod og sov, hun vidste ikke rigtig hvorfor hun var så træt, dagen havde da ikke været specielt udmatende. "Søhen... okhie" svarede hun, mens hun svajede lidt frem og tilbage. Hun lukkede øjnene, nøj hvor var hun træt!:S
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 14:08:13 GMT 1
Enedar forstod det meste af hvad hun sagde, tog hende om livet, løftede hende op på hans skulder, og begyndte at gå med hurtige faste skridt ned mod søens klare vand, uden at sige noget...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 14:11:44 GMT 1
"... Zzz..." Nightie sagde heller ikke noget. Hun var faldet helt i søvn. i mellemtiden drømte hun om varulve, fritter(XD), Ad'rónakk, Ad'mina, Eónar, og Enedar. Drømmen var ret så forvirende. Varulvene drak te, mens enedar jagtede fritter. Ad'mina var igang med at læse en bog, og Eónar holdt øje med hende. Nightie selv og Ad'rónakk sad og tegnede.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 14:14:33 GMT 1
Enedar nåede ned til søen, tog Nightie ned fra sin ryg og holdt hende i begge arme. Hvor var hun dog smuk. Han lagde hende langsomt i søen, og gik selv lidt længere op på stranden, lagde sig ned, og sov som en sten...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 14:25:45 GMT 1
"vahnd..." Nightie mærkede godt den kølige følelse af vandet omkring hende, og det syntes hun var langt fra ubehageligt. hun følte sig mere "hjemme" end hun havde gjordt i flere uger. Nu begyndte hendes drøm at ændre sig, og alle i drømmen forsvandt én efter én, til der kun var hende, Ad'mina, Ad'rónakk, og Enedar tilbage. Ad'rónakk og hende selv var ved at lægge op til "kærlighed for viderekomende", men Nightie kiggede bare hele tiden på Enedar, som bare sad og kigedde på Ad'mina. Uen at lægge mærke til Nightie og Ad'rónakk.
|
|