|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 20:31:15 GMT 1
Nightie havde lige forladt kroen, og var på vej mod søen. Da hun var kommet derhen satte hun sig først ved et træ. Hun lænede sig lidt op af det, og kiggede på himlen. Ingen skyer, kun solen som var på vej op på midten af himlen. Hun kiggede ned på søen, og fandt den virkelig bade-inviterende. Det sagde hun ikke ja til to gange, så hun gik ned mod breden. Hun kunne mærke det lune sand om hendes fødder, og da hun var sikker på at der ikke var andre ved søen, tog hun sin kåbe af, mens hun gik ud i søen.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 20:36:14 GMT 1
Enedar løb afsted mod søen.. og håbede han nåede og inhente hende. Det ville være lidt pinligt hvis han skulle igennem det samme som sidst igen, men på den anden side havde han ændret sig. Sådan var han ikke mere. Han havde ændret sig. Han var ikke længere så stille og indelukket, i hvert fald ikke over for hende mere. Han så hende ikke som en attraktiv kæreste, men som sin bedste ven... det var det der gjorde forskellen ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 20:43:13 GMT 1
Kåben var gledet helt af hende nu, og hun stod i vand til midt på maven. Hun strøg sine fingre gennem vandet, og dykkede så under. Hun hverken holdt vejret, eller havde lukket sine øjne. Hun svømmede længere ud, til der godt var en meter over hende, og en halv mete under hende. Hun lå stille og kiggede på fiskene der svømmede forbi hende...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 20:46:05 GMT 1
Enedar var nået helt ned til bredden nu.. men kunne ikke se Nightie. Det lignede ellers ikke hende at gå andre steder hen på sådan en smuk dag. Han satte sig ned på bredden, i skyggen af et piletræ og kastede småsten i vandet.. det var blevet en dårlig vane, når han nu var på bredden...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 20:49:01 GMT 1
Nightie havde ligget der i et stykke tid, før hun lagde mærke til de små plask der kom fra et stykke tættere på breden. Hun undrede sig, og svømmede så der hen. Nogen sad åbenbart og kastede sten i vandet? Hun svømmede lidt opad, og stak sit hoved op over vandoverfladen, for at se hvem det var. Hun blev overrasket. "Enedar!" råbte hun, da hun genkendte ham.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 20:51:30 GMT 1
"Øhh.. Nightie" var hans første, lidt forskrækkede kommentar, da hun pludselig dukkede op af vandoverfladen. "Jeg troede ikke du var her.." begyndte han, lidt fraværende, men stoppede med at kaste sten. "øhh.. så du stenene??" spurgte han lidt fjollet...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 20:55:55 GMT 1
"haha! næ, jeg hørte dem" Sagde Nightie med et smil. "hvad laver du hér?" spurgte hun, for han kunne da først lige have været kommet. Så længe havde hun ihvertfald ikke været der, og han var der ikke da hun var kommet. Hun tog en af sine hårlokker, og snoede den om sin pege finger. En ny vane var skabt:P Mon hun burde stige op? Hun havde jo ikke noget tøj på... ville han føle sig stødt hvis han så hende nøgen efter det hun havde fortalt ham igår?
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:00:08 GMT 1
"Øhh.. ja ser du jeg er lige kommet, jeg ledte efter dig, og så tænkte jeg du var nede ved søen" løj han lidt. det var ellers sjældent han gjorde det, men han havde ikke rigtigt noget valg. Han kunne da ikke bare fortælle hende, at han havde udspioneret hende. Det ville være forkert. Hvad ville hun gøre? Ville hun stige op? Han var i hvert fald ligeglad med elver love.. det krænkede ikke ham mere...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 21:06:18 GMT 1
"hehe! Ja, så godt kender du mig ihvertfald" svarede Nightie. Hun svømmede lidt længere ind til breden, og steg op. Hun gik over til sin kåbe, og tog den på. Hun kiggede på knapperne, og kom i tanke om hvor meget de knapper havde være vidne til. "Sådan nogle kloge knapper" tænkte hun for sig selv. Hun kørte sine fingre gennem sit hår et par gange, og gik over mod Enedar. Hun kunne mærke at hun var ret våd... hun skulle have hentet et håndklæde før hun havde gået her ned.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:10:47 GMT 1
"Du er godt nok våd" sagde han, afslappet over at hun ikke lavede endnu et "show" "Har du ikke noget at tørre dig med??" spurgte han venligt og kiggede på hende. Hendes hår så godt ud efter det havde været i vand, men det var jo også hendes naturlige miljø...
|
|