|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 21:20:42 GMT 1
"sjovt nok, tænkte jeg lige det samme" Nightie kiggede på ham. Hun røstede sit hoved, så der fløj dråber omkring hende. "men nej, det har jeg ikke... Måske skulle jeg bare gå ud og bade igen?" Hun kiggede på vandet, der viste en rolighed som aldrig før. Den afspejlede godt nok hende selv meget. Hun fik lige pludselig den følelse som man for, når det går op for én hvad ens mening med livet er. Hun elskede jo både Enedar og Ad'rónakk, men hvis det hele skulle fungere måtte hun jo give slip på den ene af dem. Og den ene kunne jo kun være Enedar. Hun kærtegnede Enedar's ansigt, ligesom hun havde gjort aftene før.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:28:24 GMT 1
"Gerne for min skyld!" ;D sagde han næsten uden han selv vidste det. det fløj bare ud af munden på ham. "Øhh.. selvfølgelig kun hvis du selv har lyst.." fik han så så småt sagt bagefter. Han lænede sig op ad træet, og så rigtig tilfreds ud. Det var rart at hun nussede ham, og han havde egentlig lyst til at gengælde det, men hvordan ville hun reagere?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 21:31:13 GMT 1
Nightie smilede overrasket "så gør jeg det. Vil du med?" spurgte hun, mens hun (igen!) begyndte at knappe sin kåbe op, denne gang vendte hun ikke ryggen mod ham. Og det var skam helt bevidst:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:33:02 GMT 1
"øhhh.. tjo.. ehmmm... okay da.." sagde han usikkert. Han rejste sig op og tog sin tunika af. Det kunne vel ikke skade at blive lidt vasket, det var trods alt ikke så tit han kom i søen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 21:37:34 GMT 1
"Yay!" Nightie smilede til ham, og trak kåben helt af. Hun blottede sig nok lidt med vilje:P Hun kørte sin hånd ned over sin talje, og gik hen mod vandet. Det her skulle nok blive sjovt!(XD) Hun gik helt ud i vandet, til hun igen stod i vand til midt på maven. Hun vendte sig om mod Enedar, "Hvaa'? kommer du?" spurgte hun drilsk:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:40:26 GMT 1
"øhhh.. jaja.. lige om lidt.." /syn for guder ;D Hun legede med ham, og hans generte sind, det var hvad hun gjorde, men denne gang skulle hun ikke få ramt på ham. Han tog sine bukser af, og kun iført underbukser løb han hen til kanten og hoppede ned i vandet...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 21:44:58 GMT 1
Hun dykkede ned under vandet, og kom op igen godt et par meter henne. "Nøj, hvor virkede det her akavet! O.o
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:47:26 GMT 1
"Jaja.. der er jo nogen der mindre har lyst til at vise sine.. ja du ved ;D" sagde han og smed hendes bemærkning tilbage i hovedet af hende. Han svømmede lidt længere ud og nød vandets afkøling...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 21:51:06 GMT 1
Nightie dykkede op igen. "haha! god pointe!" Hun svømmede hen til ham, og strøg ham over ryggen med sine fingre, så let og elegant hun kunne. "jeg bliver godt nok aldrig træt af at røre ved dig" sagde hun, uden at tænke sig om:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 10, 2007 21:54:32 GMT 1
"Nå.. det behøver du da heller ikke ;D" sagde han, igen uden at tænke sig selv om. Men han fortsatte. "Ja.. det er jo ikke for ingenting jeg træner hårdt hver dag!" sagde han drilsk og dykkede ned under. vandet var uklart i hans øjne og han kunne kun se omridset af fiskene der svømmede omkring ham. Nightie kunne vel se normalt hernede. Hun var jo vant til at være under vand, så hun kunne nok også trække vejret hernede. Det måtte være mærkeligt..
|
|