|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 16:31:02 GMT 1
"Det er jeg da glad for at høre! Har du forresten set noget til ham elveren fra igår... Enedar?" Nightie kiggede lidt usikkert på alle dem som kiggede...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 16:42:54 GMT 1
"Se, han er der!" Udbrød Ad'mina. "Hey, Enedar!! Kom hér over!!" Hun viftede vildt med armene for at han skulle få øje på dem. Alle dem der lige var holdt op med at kigge på Ad'mina, dregede hovedet igen og virkede mere forvirret end før.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 16:46:18 GMT 1
"hvorfor glor de mennesker på os?!" hviskede Nightie, mens hun vinkede til Enedar. "jeg får snart spat af at de kigger på os! Eller nærmere... dig?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 16:53:56 GMT 1
Enedar var lettet over at se de var der, og så elegant tiltrak hans opmærksomhed ;D. Han gik overmod dem tog den nærmeste stol, satte sig og sjovt nok var hans første reaktion : "hvorfor er alle folk så forvirrede og kigger på jer...??"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 17:01:43 GMT 1
Nightie svarede hurtigt, "det er pga. Ad'mina's seje stole-trick! Hun fi stolen til at flyve på plads... vildt sejt!" Nightie Kiggede undrende på Enedar... kunne hann virkelig være 50 år gammel??
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 17:06:13 GMT 1
Ad'mina gad ikke at svare på en masse spørgsmål om stole så hun gjorde noget andet i stedet. Hun lyftede hånden igen, og hendes Amullet begyndte at ryste. På bordet ved siden af dem stod et ølkrus. Pludselig begyndte det at svæve... Nu kiggede næsten alle i kroen fem og tilbage. På Kruset og Ad'mina.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 17:10:06 GMT 1
"der kan du bare se, hun kan få ting til at flyve!... kan alle jordvæsner det?" Spurgte Nightie
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 17:12:02 GMT 1
"Wow det var vildt" sagde Enedar imens han stirrede måløst på Ad'mina.. "Hvordan gør du??" Han var så optaget at han glemte at hun ikke ville snakke om det dagen før..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 17:18:45 GMT 1
"Tjah..." Ad'mina satte kruset ned igen. "Som jeg sagde forledendag, så er jeg Administrator, og jeg.." "Er du Administrator?!?!" Ad'mina blev afbrudt af Kroejeren. Han og hans 4 døtre kom løbende imod deres bord. "Eonár sagde godt nok til mig at der var en administrator iblandt os, men jeg troede ikke på at det var sandt!" Kan klappede hænderne sammen og kiggede på sine døtre. "Det bedste øl til Den guddommelige Pige og hendes venner! På husets regning!" Alle begyndte at farre rundt og glæmme alle de andre de skulle servere for. Ad'mina kunne ikke lade hver med at grine. "Den guddommelige Pige" tænkte hun ved sig selv. "Ja, der kan man bare se..."
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 17:21:38 GMT 1
"Nå, det var da meget fedt" sagde Enedar, og blev lidt drilsk. "Det er da vist ikke noget i tåler hva'? ;D "Det er kun dværge børn der drikker så tideligt"
|
|