|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 17:25:22 GMT 1
"Du kan da bare komme an!" sagde Ad'mina og så udfordrende på Enedar. Hun greb om sit krus og smilte selvsikkert.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 17:29:11 GMT 1
"Jeg tar' udfordringen op" sagde Enedar med et smil på læben. "På 3" "1, 2.. 3" Og lige efter han havde sagt 3 mumlede han "Magédín Utóverdar" ....
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 17:34:19 GMT 1
Idét at Enedar sagde "2" mumlede Ad'mina "Kerronna Derra". Hun kændte til Elvernes imunitet over for alkohol, og Ad'mina var ikke bare sådan en person der lod fjenden vinde. På "3" førte hun kruset op til minden. Ølet smagte skønt og var af god kvalitet. Hun havde afdrig haft penge nok i overskud til at købe sådan et krus før.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 17:38:43 GMT 1
Enedar mærkede hurtigt immuniteten forsvinde, men gav ikke op før langt henne omkring 13 krus.. der sagde han stop og gav sejren til Ad'mina. "Nå.. jeg var ik' den eneste der kendte til magier der ku' brugs' i *Hvem drikker mest øll kamp'*" sagde han lidt drukken. "Men jar' sir' da', det var ik' fordi der ik' var plas' til mer', dæ' var din magi overfor min immunitet der gjor' det'"...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 17:47:53 GMT 1
"Haha! Godt kæmpet, Min Elver-ven!" Hun havde selv en del hovedpine og var svimmel. Den formular hun havde brugt gjorde hende ikke imun. Den gjorde bare, at hun gik direkte til tømmermændene. Hun gjorde en håndbevægelse og handes Hovedpine forsvandt. Det samme gjorde Enedars følelse af at have drukket for meget. "Det var fantastisk!" råbte Kroejeren og jublede. "Sikke en god kamp! Vores Administrator er en rigtig lille mæster!" Sagde han og alle i krostugen klappede og jublede højt.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 17:58:08 GMT 1
"Nå, syns du ikke at Nightie har været lidt stille på det sidste " Sagde Enedar pludselig.. "Hun virker helt fjern.. Nå pyt, er der noget om Adminstratorerer du gerne vil fortælle mig eller skal jeg lurer i et træ, en dag hvor du taler over dig ;D??" "Du har valget nu" sagde han med et lumsk smil og et nysgerrigt udtryk i øjnene...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 18:20:16 GMT 1
"Jaja da..." sagde Ad'mina og smilede lidt. "Der er ingen grund til at alle går og er forvirret..." Hun stilte sig op på bordet og fik allesopmærksomhed igen. "Hey, Alle sammen! Hør nu godt efter, for jeg fortæller kun dette hér én gang!" Alle i kroen vænte sig om og så afventende på hende. "Undre i jer over hvordan jeg kan gøre det hér?" Med en håndbevægelse fik hun et ølkrus lidt væk til at svæve. Hun lukkede hånden sammen og glasset gik itu der hvor det hang. Alle Gispede. En af Kro-pigerne gav et skrig fra sig. "Nogle af jer ved nok hvad en administrator er? Alle der ikke gør det, hør nu rigtig godt efter!" Ad'mina kiggede hurtigt rundt på dem alle sammen. "Jeg nesstammer fra en gammel trolddoms-slægt. En slægt der er i denne verden, så de kan regere de største byer og landsdele. Er der nogensinde nogle af jer der har tænkt på hvem det er der holder lov og orden i jeres elskede by?" Alle i krostugen skævede til hinanden. Det var tydeligt at ingen af dem havde tænkt på dét før. Sådan havde det jo altid været. "Det gør min familie og jeg!" sagde Ad'mina højt. "Har i nogen sinde hørt om Templet mod nord? Der bliver alle Administratore - det vil sige min familie - oplært. De bliver oplært i magi ind til de er 11 år. Så skal de oplæres i Takt og tone, Nærkamp, Bueskydning og alt det andet plidder-pladder. Men jeg valgte at tage hertil i stedet. For jeg vil ikke uddandes ind til jeg er 20!" Mange mennesker i kroen nikkede forstående til hinanden. "Jeg vil ikke fortælle jer hvem der har den øverste myndighed her i jeres by, men jeg kan fortælle, at en dag er det mig der skal regerer hér. Med min magi er jeg i stand til at læse tanker, overtage jeres sind, rive det største træ op med rod, men heldigvis har jeg ingen grund til dette, for dette er min by og en dag er det mig der skal sidde på tronen!" Mange åndede lættede op. Det var tydeligt at den. 14årige pige skræmte mange af dem. "Gå nu ud og spred denne historie!" Ad'mina stod stadig på bordet. "Gå ud og spred denne historie, for jeg orker ikke at fortælle den til alle..." Hun lod sig dumpe ned fra stolen. Mange klappede og jublede. Andre stod skræmte tilbage og måbede.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 18:25:45 GMT 1
"Ja okay.. så fik jeg da det med... men du må altså ikke løfte mig op i luften og knuse mig som det glas der, hvis du nu bliver vred.." sagde Enedar, en smule skræmt må man nok sige. "Men jeg bad jo selv om det.. tænkt at du skal regere den her by, det bliver da for sejt ." Han rettede sig op stadig lidt chokeret, og så over mod Ad'mina med sine dybe blå øjne...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 18:30:39 GMT 1
"Der skal meget til før jeg bliver vred..." Ad'mina satte sig ned igen. "Det er en af de ting jeg er opdraget til IKKE at blive. Men hvis det endelig skulle ske, så ville jeg hellere kaste et træ efter dig.. Det er mere min stil." Ad'mina smilede skævt til Enedar. "Hva' er du helt væk?" Hun kiggede over på Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 10, 2007 14:37:57 GMT 1
"Jah" svarede Nightie, som kiggede ud af vinduet... det var holdt op med at regne. Denne topic er låst af følgende grunde: 1. Den er for gammel(?) 2. Amalie/Ad'mina er her ikke 3. Morten/enedar ser Tour De France!
|
|