|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 15:51:01 GMT 1
Ad'mina sidder ved et bord i hjørnet på kroen. Hun kigger vemodigt ud af det lille vindue. Det regner. Krostugen var helt fyldt op. De 4 kro-piger løb rundt for at ta' alles bestillinger og for at servere maden. Ad'mina sukkede dybt. Hendes hovede hvilede på hendes ene arm... Så mange folk at se i krostugen, men ingen af snakke med...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 15:57:40 GMT 1
Nightie hoppede i det samme ind i kroen, "Ja! Det regner!!!" Råbte hun... Da ingen lod til at ligge mærke til hende, Ledte hun efter en side plads...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 16:11:22 GMT 1
Ad'mina opfattede intet.. Hun sad barre og sukkede og kiggede ud af vinduet. Hun ville havde været nede at bade i dag, men det blev ikke til noget... Det regnede jo...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 16:12:45 GMT 1
Efter lidt tid fik Nightie øje på hende mennesket fra biblioteket, "Hey, Ad'mina!" Sagde hun og gik hen imod hende.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 16:16:38 GMT 1
Ad'mina drejede hovedet for at se hvem det var. "Nightie!" Sagde hun glad. "Rart at se dig igen! Jeg troede at du ville være udenfor nu hvor det regner? Du er jo en sirene" Ad'mina lyftede hånden og en stol gled af sig selv hend af gulvet og over til hende. Den amulet hun havde om halsen var begyndt at gløde og ryste. "Hér, sæt dig ned!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 16:19:01 GMT 1
"sejt stole trick!" Grinede Nightie, og så satte hun sig. "tjoh, jeg har da været nede ved søen et pag gange idag, og der var næsten ikke andre! Faktisk ret sjovt" Nightie smilede, "Kan du ikke lide regnvejr?" spurgte hun
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 16:22:24 GMT 1
"Jo, det er hyggeligt nok.." Ad'mina trak på skuldrende. "Jeg havde bare andre planer for i dag." Det undrede Ad'mina at Nightie ikke reagerede specielt på det med stolen. Men hun vidste jo åbenbart ikke så meget om Landvæsner. Måske troede hun at det var noget alle kunne. Ad'mina havde aldrig brugt sine evner offentligt før. Rundt omkring var der nogen der måbende stirede på Ad'mina. De havde tydeligvis bemærket hendes lille "Stole-trick"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 16:24:14 GMT 1
"nå nå! Hvilke planer?" Spurgte Nightie, med et sjovt smil.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 16:26:29 GMT 1
"Jeg skule havde været ved søen" sagde Ad'mina glad. "Faktisk ville jeg se om jeg kunne finde dig..." Hun vippede tilbage på stolen og lukkede øjnene
|
|
|
Post by Enedar on Jun 13, 2007 16:30:43 GMT 1
Enedar løb gennem bopladsen og over imod kroen. Hans undervisning i gamle skrifter var blevet aflyst på grund af den voldsome regn. Så nu vidste han ikke hvad han skulle lave, og så tænkte han at han kunne tage hen på kroen for at snakke med nogen. Han håbede inderligt at Ad'mina og Nightie var der, det var så hyggeligt i går. Han nåede ingangen åbnede den lyse trædør og gik indenfor...
|
|